Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Tulip og Tatamo? Vår Staude bruker dem stadig på Godmorgen Norge:-) De er sååååå fine og jeg har hatt lyst på en lenge og tenk at igår kjøpte jeg meg en:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) .........og idag har jeg den på:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. januar 2008 De har hjemmeside www.tulipogtatamo.no
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 SE MIN KJOLE: http://www.tulipogtatamo.no/Bilder/Kos/DSC00115.JPG Den er så fin tralalala:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 SÅ UTROLIG MYE FINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååå men de hadde jo ikke starte nettbutikk :-) og godt er det :-)))))) for da hadde ikke jeg spart heller :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 De har så mange lekre og vakre og nydelige og personlige kjoler at man blir helt satt ut..........Gå inn og les på kolleksjoner......hun ene mistet moren sin og har laget en kolleksjon som heter L!V :-))) Leste historien og gjett om tårene trillet da!! Og de to som var der når jeg stakk innom var kjempesøte og hjelpsomme:-)) Et koselig sted å tilbringe litt tid!
dritgrei hei hei! Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg gleder meg til å ha flat mage igjen, og kunne kjøpe kjole på den butikken av den kolleksjonen!
frøydis m/ 4 Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 De hadde mye fint! Lurer på når nettbutikken er oppe og går??... Må nok innom og sjekke det av og til ja
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. januar 2008 Sænk ju darling:-) Hatt den på i dag på jobb og fått masse komplimenter - det var koselig:-))) En skikkelig deilig kosekjole:-) Kanskje derfor den kolleksjonen heter KOS................hihih:-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Utrolig søt!! Har lagt merke til kjolene og nå vet jeg hvor de kan kjøpes! Takk=)=) *løpe å kjøpe*
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 http://www.tulipogtatamo.no/Bilder/LIV-Design/Lilla_kjole.jpg Den synes jeg er fin, men litt mye kanskje med det orange på ermene... http://www.tulipogtatamo.no/Bilder/LIV-Design/Sort_kaape.jpg Åhhhh...den også ! http://www.tulipogtatamo.no/Bilder/Bilder_nov07/DSC_0005a.jpg og den!! Har lyst på alle 3.... "Attpåklatt, hva kostet kjolen ?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2008 De to øverste du har sett på er nok fra en gammel kolleksjon..... Men de syr stadig nye og det er bare så utrolig mye nydelig:-) De får inn nye kjoler til tirsdag!!! Den KOS kjolen som jeg kjøpte i krem og sort (samme som nederste linken din) koster 1450,- Og er ca halve prisen av de andre kjolene de selger i kjolestoff og med strikkede og heklede detaljer:-) Men så er de bare driiiiiitlekre også da;-)))
Tiggywinkle Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Ja, disse har jeg også sett på. En vennine som er hekta på disse klærne. Så langt har jeg ikke kommet meg til butikken, men jeg har et håp om å rekke det en dag. Grattis med stilig kjole:-)
Travelmor Skrevet 1. februar 2008 #15 Skrevet 1. februar 2008 Så heldig du er! Jeg elsker kjoler og kan nesten ikke vente med å sjekke ut hvordan de ser ut:-)
Plutseliten :) Skrevet 1. februar 2008 #16 Skrevet 1. februar 2008 Så fin! Så utrolig behagelig ut...og så er det en sånn kjole som kan brukes til det meste Skal stikke innom en gang når jeg er på de kanter...
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #17 Skrevet 1. februar 2008 Herlig takk =0) Synes ikke 1450,- var ille for den hjertekjolen.. Skal innom butikken ganske snart !
Gummelillan Skrevet 2. februar 2008 #18 Skrevet 2. februar 2008 Kjempefin kjole, Klatten!!! Stygt redd for at du kan ha startet en trend ;-) Så opptil flere jeg kunne ha tenkt meg... Hm, er det ikke tid for bonusutdelinger i norske bedrifter da...? Synes det er blitt utrolig mange flinke norske designere. Selv har jeg min favorittbutikk på Bekkestua; Pomelo. Masse stilige klær fra designere som Thoresen-søstrene, Thaule og Mette Møller. En ennen norsk designer som jeg liker godt er TiMo. Stilige hverdagsklær når dresskoden ikke er så stiv.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2008 Å da må jeg surfe litt og lete etter nettsider til dem:-) Gøy at norske designere får det til!!!
Maud Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 Jeg trives egentlig best i bukser, men dette så ut til å være kjoler jeg kunne trivdes i. Er de lange eller går det an for meg som ikke er 1.70 å bruke dem også?
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #21 Skrevet 2. februar 2008 Unni Lindell har en på seg på klassefesten akkurat nå... fin den også :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 2. februar 2008 Ja Unni Lindell hadde på seg kjole derfra i kveld:-) Kjolene er forholdsvis lange synes jeg....ihvertfall de jeg så på. Men det er sikkert noen modeller som er litt kortere enn andre. Eller så legger de opp for deg:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå