Gå til innhold

Oi oi oi oi oi.....hjelp!!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det to dager før IKM og jeg tok en Clearblue-test nettopp. Den loddrette streken var veeldig svak. Jeg vet at et svakt kryss betyr gravid, men kan jeg stole på det da? Vet det er tidlig da, så skal teste på nytt igjen i morgen:)

Og hva gjorde jeg i går? Jeg drakk ei hel flaske vin!! Jeg tenkte ikke på at jeg kunne være gravid........hjelp!!

Hva skal jeg tenke nå da?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spiren. Anntar at du er glad for den da du testet før ikm, er jo som regel bare prøvere som gjør det ;-)

Den flaska med vin tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Du er jo så tidlig i graviditeten enda at embrioet ikke deler blod med deg.

Skrevet

Hadde du ikke tenkt tanken siden du tok en test da?

Høres ut som du er gravid;)Gratulerer!

Men det er nok mange som drikker før de oppdager at de er gravide da.

Skrevet

Nå skal du gå rundt og trippe i to dager mens du krysser fingre og tær. Så tar du en test til og forhåpentlig vis er krysset klart og fint og om 8 mnd kommer det et lite mirakel. Den vinflaska gjør du ditt beste for å glemme. Det er det ikke noe å gjøre med nå. Sansynligheten for at den har gjort noen skade er mikroskopisk.

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Ikke bekymre deg for vinflasken. Mange som drikker før de oppdager en ev. graviditet. Anbefaler deg jo å være avholds resten av svangerskapet, men denne vinflasken har nok ikke gjort noe skade :)

Lykke til videre!

Skrevet

Oi, tusen takk, er jo naturligvis veldig glad om vi er gravide:)

Ang. vin så tenkte jeg ikke at det kom til å gå så fort (kanskje litt naiv;)). Vi har ikke gått på prevensjon flere mnd, men det var først i januar vi prøvde mer "aktivt".

Skal ikke drikke vin lenger hvertfall:)

Jeg vil teste i morgen uansett da. Sist gang jeg var gravid trodde jeg ikke på det selv etter to klare positive tester;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...