Gå til innhold

mage


Gjest

Anbefalte innlegg

hmm..fatter ingentinf jeg..

for noen uker siden var jeg såå oppblåst å buksene strammet..

men nå...ingen mage..eller d er jo litt men ikke sånn d var..jeg kan bruke alle buksene mine ..jeg får nok seint mage..himmel å hav...d er min 3 unge å jeg husker ikke om jeg fikk tidlig eller seint mage ,med de to første hehehe..jeg er 9+3..hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, her er det den største magen jeg noen gang har sett... Ser ut som jeg skal føde i morgen. Tuller ikke. Veldig pinlig, men må jo se det litt komiske i det. Den kom nettopp. Drømte i natt at jeg var på UL og at jeg ventet 6-linger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problemet med buksene for 2-3 uker siden. Magen min var saa opplaast og oem. Men naa ser det ut til aa ha roet seg. magen har krympet litt igjen. Har en lite bul, men er usikker paa om det er fordi jeg er gravid eller bare litt flesk:)

Naar er det magen starter aa vokse mest? Dette er min foerste, saa er litt uerfaren for aa si det saann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å være oppblåst i magen i starten men dette er ikke livmora. Livmora beggynner å strekke seg over skambenet rundt uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg og har problemer med magen nå.. jeg får nesten ikke på meg buksene mine lenger, de strammer skikkelig rundt magen, og det er ganske vondt.

hmm.. greit nok at man ikke kjenner livmoren enda, men hvis livmoren vokser vil den jo selvsagt presse utover det fettet vi har.. tror det er årsaken jeg.. for jeg har ikke luft i magen hele dagen, tror jeg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...