Gå til innhold

Kan dere ta en titt på temperaturskjemaene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og si hva dere tror?

La dem ut under mine bilder.

Den første (med temp-stigningen) er fra forrige syklus, og det andre bildet er nåværende syklus. Har ikke fått mensen enda, og har heller ikke hatt stigning. Altså ikke eggløsning??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de ligge ingen bilder inne på siden din så derfor har ingen svart deg

Skrevet

Åhhh!! Hvordan får jeg gjort det da?

Når jeg klikker på "dine offentlige bilder", kommer disse skjemaene opp. Hvordan får jeg gjort det sånn at alle ser dem da?

Takk for svar forresten! :-)

Skrevet

Du må huke av for at vi andre kan se bildene dine.. Gå på redigere profil :D

Skrevet

Tror jeg har klart det nå, eller?

Skrevet

ja du har klart det nå, men jeg kan desverre ikke svare deg, har ikke så mye peiling enda på det der..

Skrevet

Hei

Ut i fra dine skjemaer, så har du kanskje ikke hatt EL denne PP. Det skjer jo i blant, har vist lest et sted, at ca hver 8. syklus er der ikke EL. Så dette er helt normalt altså. Men skjønner det er kjipt. Denne PP er jeg heller ikke sikker på jeg selv har hatt EL. Du får ta en titt, prøver at legge ut et bilde for denne PP.

Skrevet

Kan kanskje se ut til at du heller ikke har hatt EL denne perioden, nei... Kunne kanskje tro du hadde det på rundt dag 14, men den var jo temmelig lav etter det... Pleier tempen din å stige mye etter EL?

Og har du stabile sykluser? Syklusene mine varierer på mellom 28 og 35 dager. Slitsomt! Håper jeg får mensen snart slik at jeg bare kan gå over til neste pp med en gang... :-) Er på dag 26 nå.

Har hatt menssmerter i to uker nå, og synes egentlig det er veldig rart....

Skrevet

Det var forresten trist å se gravstøtten til lille Lucas..... :-(

Skrevet

Takk for omtenksomheten.

Jeg er bare i min 2pp, har bare hatt mensen to ganger siden fødselen. Så har ikke peiling på om den er stabil. Siste syklus var på 34 dager med EL på dag 19, da hadde jeg en høy temp etter EL, hvoretter den sank noen dager (østrogenbølgen) og steg igjen fram til mensen. FF sa EL på dag 19, så da er jeg sikker på jag har hatt EL. Nå må mensen gjerne snart komme nå jeg ikke har hatt EL, så vi kan gå i gang med ny pp.

Skrevet

Hei, det ser ut til at kroppen forsoekte aa ha EL paa dag 15, men at progesteronet muligens ikke fulgte opp? For tempraturen sank altfor mye etter dag 15 til at jeg tror EL har fuunet sted. Det skjer naa og da et man ikke har EL saa fortvil ikke, bare foelg med at tempen ikke er like flat i de neste PP'ene.

Lykke til :)

Skrevet

Hei! :)

Så ikke ut som det var noe EL der, nei..

Hvis du går på "sharing" så "Home page setup" på FF, så kommer det opp en link i en boks oppe på siden. Den linken kan du legge ut hvis du vil at noen skal se på tempen din. Så slipper du å legge inn bilder på profilen. :) Bare et lite tips.. :)

Skrevet

Hei, stiplet kryss betyr:

A dashed crosshair means that your fertility signs are somehow in conflict. Look below the chart in the ovulation detector section for details. The horizontal line is called the coverline. The vertical line marks the day of ovulation.

Haaper det hjalp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...