Gothminister Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er meg med disse bildene i går. Ja,har hørt om systemgjenomretting,men jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det. Kan du hjelpe meg med det?
Gothminister Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Paa foerste siden skal den. hehe
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Heisann =) Systemgjennoppretting er en fin ting når man har slettet ting man angrer på osv :-) Jeg har engelsk versjon av windows Xp så derfor beskriver jeg hva det står på engelsk. Trykk på: Start - All Programs-Accessories - system tools - system restore. Da kommer det opp et vindue der det står Welcome to system restore. På Høyre siden har du 2 valg. Trykk på "Restore my computer to an earlier time" Også neste. Nå vill det komme opp en kalender For januar. Nå velger du dato ved og trykke på kalenderen. De dagene som er uthevet med litt fet skrift er dem som er mulige og velge mellom (helst 2-3 dager før du gjorde feilen med bildene,men går det ikke får du bare velge en annen dato) Så trykker du neste igjen. Så står det: Confirm restore point selection. Det er siste skjermen før pcen lagrer innstillingene dine og gjennoppretter og restarter. Så trykker du neste en siste gang.. Vill ikke garantere at dette funker 100% men er en mulighet ihvertfall :-) *lykke masse til*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå