Gå til innhold

Dagens husarbeidtråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere planer om å få gjort i dag? Jeg må forsvare at jeg tross alt jobber 25 % hjemme, så jeg skal vaske hele huset og skifte på sengene. *gruer seg litt*

Send over litt arbeidslyst da!!!!!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset her er strøkent, jeg kjeder meg som bare det, vil du jeg skal rydde hos deg?

Skrevet

Her skal det vaskes å bretttes klær. Også har jeg laget brød deig som står å hever nå. Så blir det ferske brød senere. Badet og kjøkkenet vasket jeg i går kveld heldigvis:)

Skrevet

sender over litt jeg;) jegvasket ned nesten alt i går.. tenkte og ta stuen og overflødig ting på kjøkkenet i dag.. og vaske noen maskiner med klær. det får holde siden jeg var så flink i går;)

Skrevet

Idag skal jeg bare rydde litt overflaterot + vaske et par maskiner med klesvask. Imorgen blir det rydding og vasking av hele huset.

Sett på litt funky musikk og sett igang:)

Skrevet

Hehe...ja bare kom! Har ryddet da, bare vaskingen som gjenstår. :o)

Skrevet

Jeg har brettet klær, hengt opp klær og vasker nå en maskin til. Fant juleduken nederst i kurven, gammelt pinnekjøttfett og rødvinsflekker....*krysser fingrene for at alt går bort i vask*. Rydda ut og inn av oppvaskmaskinen og rydda kjøkkenet. Syntes jeg fortjente en kopp kaffe, litt SUKKERFRI sjokolade og litt dib nå, he he;-)

Skrevet

Vaskemasina går her så jeg er i gang...skal vaske førsteetasjen ( gang, bad, stue og kjøkken) i kveld når unga har lagt seg. Lite poeng i å gjøre det før da... "up stairs" tar jeg i morra når gubben er hjemme igjen...

Skrevet

Her er det ryddig, må vel vaske noen klær og skulle ha byttet på senga, men stor fare for at det får vente til i morgen. Dvs. da får mannen ta av sengene og lufte godt og støvsuge, så rer vi sengene i fellesskap når jeg kommer hjem. Vanskelig å vaske også nå, fordi mannen holder på å male på stua:) Men litt klær skal jeg få unna, før jeg drar på jobb:)

Skrevet

Huff ja.. Har allerede brettet 3 mask med klær, vasket 2 korte maskiner. Såvidt begynt på badet - skal vaske veggene også :( Så skal jeg vaske ned gjesterommet og gjøre klart til overnatting i morgen.. må støvsuge hele huset + sy stropper i en kjole jeg skal bruke i helgen.. Hehe - vet ikke hvor jeg skal fortsette :)

Skrevet

Ok damer, da har jeg satt på funky musikk og skal sette igang!! :o)

Skrevet

Jeg må:

rydde av bordene

rydde kjøkkenet til det er strøkent

vaske kjøkkenet

tørke støv

vaske bad

rydde ferdig gangen

få unna litt vask

skrubbe sofaen

Jeg skriver må fordi jeg får besøk i morgen kveld og har alle ungene hjemme i hele morgen så da får jeg minimalt med tid til husarbeid i morgen, dvs at i morgen blir det støvsuging og vasking av kulv, å dekke bordet osv + lage til maten. Trordet skal holde. Men har ikke lyst da... ;-)

Skrevet

Har vaskehjelp jeg saa her er det rent og pent....

Skrevet

Litt begrensa med husarbeid i dag. Skal på musikkgruppa med snuppa om en time.

Har allerde rydda kjøkken, starta oppvaskmaskin og satt på en maskin med ullklær.

Litt smårydding når jeg kommer hjem og mer klesvask...

Må vel brette en dunge med klær også ;o)

4 åringen skal ha med seg en kamerat hjem fra barnehagen i dag så blir vel stående en stund å steke pannekaker.

Men, i morgen blir d husvask. Huff

Skrevet

Fy søren, nå føler jeg meg som verdens verste husmor!!!!!!!!! Tror jeg må få moderator til å fjerne denne tråden... den er rett og slett støtende hehe!

Ok, får vel vaske et par maskiner med klær, rydde stua og kjøkkenet og støvsuge da!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med meg selv jeg. Har lagt sammen (og puttet i skapene) klær fra 2 tørkestativ, satt på en maskin, vært i containeren med en stor eske med papir.

Rengjøring tar vi sammen i helgen, mye koseligere.

Skrevet

vaske klær, henge opp klær (tørketrommelen er gåen :S) brette klær.

har støvsuget og har brøddeig til heving her også.

resten tar jeg i morgen :D

Skrevet

jeg har vasket alle gulvene nå!! lukter grønnsåpe mmmm:)

tørket støv,vasket klær og skal skifte på sengene

mini har 1års dag lørdag,så heile slekta kommer.da er det best det skinner hehe. svigerfar jobber i lilleborg og svigermor har støv på hjernen

Skrevet

Gjorde det meste i går, men skal sette på vaskemaskinen og skifte på senga. Støvsuge må gjøres hver dag.. vi har hund..

Skrevet

Her skal jeg rydde i smykker og sminke...lage det ryddig og overskuleig. Satter på musikk og kjører på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...