Gå til innhold

Gir opp håpet om positiv test denne pp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da nærmer IKM seg, og jeg må bare få det ut. JEG ER SÅ LEI!! Det er bare vår 2pp, men jeg føler jeg har prøvd i over et år (mistet sønnen min i uke 31 for 15 uker siden).

Jeg har null symptomer, hatt litt stikkinger i magen, men jeg vet at det sikreste tegn er ømme pupper, og det har jeg absolut ikke. Tempen har holdt seg noenlunde konstant hele pp, bortset fra en liten stigning på CD 14, (hvoretter den dupper ned igjen) og en liten stigning på CD 22 (hvoretter den igjen dupper ned igjen). FF har ikke markert noen EL.

Måtte bare få det ut, har IKM på tirsdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist de med gutten din..

måkje gi opp så fort.mi beste venninde mistet gutten sin i uke 38 å vart gravid ijen 2 måner etter og er nå i uke15:)

må tenke oxo på atte kroppen din trenger å komme seg ijen etter forge graviditet og kansje de er derfor du ikkje blir gravid med en gang..brukte du lang tid på å bli gravid me Lucas??

krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Takk for oppmuntringen. Setter pris på det c",)

Jeg slutta med p-pillen i des. 06, og vart gravid med Lucas i mars, så 3 pp brukte vi vel. Tenkte ikke så mye på å bli gravid den gang. Men nå tenker jeg på det hele tiden. Vet at jeg må slippe tankene, der går det kanskje fortere, men det er vanskeligt!

Skrevet

kansje de er 3pp som skal til denne gangen oxo..

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...