fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Og det gjør SÅ vondt å trykke på der hvor det gjør vondt..... Vondt i nedre delen av magen altså... Noen som har opplevd dette før??
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Er det midt på eller på en av sidene? Er det fryktelig vondt så bør du sjekke med lege...tenker litt eggstokk, blindtarm osv jeg da..
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 På høyre siden... det er vondt, så forsvinner det, så kommer det tilbake...
alvis Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Blindtarmen liger på høyre side ganske langt nede. Har du feber eller ellers pjusk? Er det eksta vondt hvis du tramper hardt i gulvet eller hopper?
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 Ja, det gjør vondere når jeg er oppe og går rundt... Ellers merker jeg ikke det så veldig når jeg ligger i sofaen... Ikke feber, men har vondt i halsen men det er neppe noe sammenheng..
bambi på isen Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Når jeg hadde blindtarmsbetennelse (98), så husker jeg at jeg først fikk vondt i hele magen, kom takvis (nesten som rier,har jeg kjent i ettertid), tok noen timer før det liksom satte seg i høyre side!! Klarte fint å gå rundt, men da helt krok bøyd, hadde ikke sjangs til å rette meg opp i ryggen, da trodde jeg at jeg skulle dø!! Hadde heller ikke feber, og det kom som lyn fra klar himmel!! Ta en telefon til legen, greit å få sjekka det ut, enten det er eggstokker eller blindtarm!!!!!!! Lykke til og god bedring
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Takker for svar alle sammen!! Tenker jeg ser det litt an utover dagen, og hvis det ikke blir bedre eller det blir verre, tar jeg nok kontakt med legen... Uff håper ikke dette er noe alvorlig....
Askepott 3 barnsmor Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har hatt akkurat den samme smerten, fikk vondere når jeg gikk eller i det hele tatt rørte på meg.Hadde vondt på høyre side men jeg tok en paracet og den hjalp.Legen mente det kunne ha vært en akutt blindtarmbetennelse som gikk over.Har hatt plager i ettertid men det har vært nederst i magen på begge sider..Legen sier det kan være cyste på eggstokken men legen gjør ikke så mye med det som har vært med meg iallefall.Du burde ringe legen om dette ikke gir seg høres veldig ut som blindtarmen.God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå