heisand? Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg har lyst til å jobbe i barnehage med de aller minse. hva for oppgaver har man og hvilken alder er de fra-til??
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Har had praksis på småbarnsavdeling, der va de fra 1-3år, ( hender de har yngre også). Det gikk i stell, måltider, kle på og av, sangstunder, lek, samlinger, hviletid, utelek, går tur der de minsta satt i vogn. Koselig jobb i grunn. Men for min del så har jeg nok med egne ar og kunne aldri tenkt meg å jobe med barn igjen. :-)
heisand? Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 det er det jeg også tenker litt på, når man har unger selv. men man har jo veldig erfaring fra det hjemme. man kan ta kurs på nki.no for å bli barnehageassistent. hjelper det for lønnen? hva mer? kunne vært gøy å lese litt nå i mammapermisjonstiden
heisand? Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 men hvorfor finnes det kurset da??
krabbetrollet Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Stort sett for at nki skal ha noe å leve av, tenker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå