heisand? Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 noen med baby på samme alder? har dere lyst på flere unger nå? jeg er fortsatt litt redd for fødselen, men nå er smertene heldigvis glemt. har lyst på to til jeg
*smula* Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Alt det vonde i fødselen er glemt. Det glemte jeg i løpet av dagene på sykehuset. Men jeg vil vente noen år før han får en lillebror/søster.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Åh herregud! Når eldste var 6 mnd så var ikke flere barn i mine tanker engang! Helt sikkert fordi hun gråt seg gjennom de første 4 mnd... Nå er mini her 4 mnd, men det er ikke like avskrekkende og få flere, fordi han er snill som dagen er lang.. Tror første barnet farger en litt, i måten den er på og slikt. Har hvertfall gjort det her. Begge fødslene mine var jævlige, både med og uten smertestillende, så har de friskt i minne, selv om første var for over 3 år siden
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 har ingen dårlige minner fra fødselen så det handler ikke om det.. hadde veldig lyst på en til fra snuppa var 5-7 mnd. nå er hun 8 og vi har blitt enig om å vente. nå er jeg velidg gla for det. kan blir for hektisk og. vil ha god tid til begge barna, så da føler vi det er best og vente litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå