Gå til innhold

Brudepiker og forlovere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. jeg har to forlovere som er mine bestevenner fra barndommen... klarte ikke velge mellom dem.

Så har jeg tre brudpiker (blir vel kalt terne siden dem ikke er unge)

To av mine bestevenner og min søsster...

 

Hvordan skal brudepikene gå.. før el etter meg? hørt ei som hadde de gåendes foran henne inn, og bak dem ut av kirken...

Når vi går ut av kirken.. er det først oss, så forlovere, så brudepiker å familie??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...

forskjellige måter å gjøre det på.

Gå inn på kirken.no..

der får du god og informativ informasjon.

 

Lykke til!

Skrevet

Da vi giftet oss så sa presten at at det fineste er om de går bak siden det er din dag og øynene lett faller på de fremste...men gjør hva dere føler er best.

Skrevet

Det vanlige i USA, (er jo der det er mest vanlig med voksne brudepiker), så fungerer det på den måten at hver brudepike har en "brudesvenn" (vanligvis brudgommens kompiser), og disse kommer gående , et og et par, før bruden, og stiller seg opp ved siden av forloverene igjen, mennene på brudgommens siden, jentene på brudens. Så når alle har stillt seg opp, kommer bruden inn, helt alene. Eventuelt går en blomsterpike og kaster roseblader før bruden kommer, men hun er også ferdig før bruden begynner å gå. Bruden skal ha den fulle oppmerksomhet. Jeg syns dette er nydelig ihvertfall!!

Jeg har også lyst å ha noen venninner som brudepiker, men er litt i tvil om det betyr at jeg da må betale for kjolene deres? De må jo liksom ha samme farge i det minste på kjolene hvsi jeg skal ha brudepiker.... Det har jeg jo ikke råd til... Hva gjør du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...