Gå til innhold

Luksusproblem. 2 jobbtilbud

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har fått tilbud om ny full,fast stilling i det firmaet jeg jobber nå.Jeg har sagt ja der. Men i går ringte gamlesjefen min og tilbydde med drømmestillingen der, denne stillingen er faktisk innenfor det jeg har utdanning som også(uten at det gjør seg gjeldene på lønnslippen) Jeg er i prøvetid i den bedriften jeg jobbe nå og de har vært utrolig greie med meg. Men jeg har veeeeldig lyst på denne nye stillingen og sliter med dårlig samvittighet og valgets kval. Noen som harr vært oppe i det samme og kanskje har noen tips. Herremin for et luksusproblem altså...blir nesten litt flau over og dvele over dette:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er redd for at jeg ville ha angret hadde jeg takket nei til en drømmejobb pga lojalitet til nåværende jobb..

Velg den jobben du har mest lyst på.. Er du i prøveperiode på den andre vil de sikkert forstå det.. =)

Skrevet

ta drømmejobben!!! misunner deg som har funnet drømmejobben! kjedelig å angre etterpå om du ikke tar den vil jeg tro

Skrevet

Hvis du blir headhunted tilbake til gamlefirmaet så er vel det en gylden anledning til å få skrudd opp lønna litt? Sett krav til lønna. Om de vil ha deg tilbake så funker nok det.

Ellers så vil jeg bare si at du burde selvsagt velge den nye jobben om det virkelig er drømmejobben din. Du kan jo ikke fortsette i en jobb pga dårlig samvittighet?!

Skrevet

Følg magefølelsen din du, lov å være egoist i slike sammenhenger. Gjør det som er mest givede i lengda.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Takk skal dere ha...dere gidde meg litt pågangsmot nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...