ToPrinsesser<3 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Vil bare ønske deg lykke til, jeg var på intervju i går og venter spent på svar. husk fast håndtrykk, øyekontakt og vær deg selv. :-) Her er litt tips: http://forbruker.no/jobbogstudier/jobb/article1197449.ece http://www.studenttorget.no/index.php?show=4793&expand=4631,4793&artikkelid=2333
Jenny-penny Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 http://www.dn.no/karriere/article686770.ece lykke til!!!
Kari-mor :) Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Gode tips du får over her. Sitt hvertfall ikke å kikk ned når du snakker. En fordel kan være å ha lest litt om bedriften før du kommer, så du har litt "peiling" på hvordan den fungerer og hva som skjer der. Vis interesse og spør om ting du lurer på. Du får gi oss en tilbakemelding på hvordan det gikk. Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå