bambi på isen Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Eldstemann på 6,5 år har hatt vondt i halsen siden mandag, hatt tendenser til falsk krupp siden lørdag, og igår kveld og i natt slo kruppen til!! Siden han har så vondt i halsen (stemmen er til og med borte), så er han hjemme idag!! Men han har ingen feber, kan unger få halsbetennelse uten feber?? Bør jeg få sjekket halsen hans idag?? Syns de pleier å få fort høy feber når de har halsbetennelse jeg!! Sånn har alle 3 ungene vært før, men nå begynner jo gutten å bli stor!!
alvis Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Jeg mener at hvis du har en bakteriell halsbetennelse som du må ha antibiotika før så har du alltid feber. Men en virusinfeksjon kan jo være utrolig vondt i halsen det også. Jeg er ikke lege! Kanskje du kan ta en telefon til fastlegen og høre?
Kjukka Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Tror ikke du må ha feber nei... jeg har iallefall hatt halsbetennelse før, men ikke noe feber.
bambi på isen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Har lurt litt på det, om jeg skal ta en telefon!! Får høre med han hvordan han føler seg, ser jo egentlig ganske pigg ut, bortsett fra at han er stemmløs og vond hals:-)
bambi på isen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Hmmm, kanskje jeg må ta en telefon til legen alikevel!! Pappaen kan ta han med seg når han skal til legen med midterste, han har betennelse i ei tå, og den vil ikke gå over etter x-antall ganger i grønnsåpe vann!!
bambi på isen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Noen flere?? Har ikke ringt legen enda, prøver å få tak i pappaen får å høre om han har snakka med legen ang. tåen til nr. 2!! Mannfolk og mobil, ligger jo alltid igjen på kontoret!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå