Gå til innhold

Rogalendinger her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at mange Rogalendinger nekter å kjøpe mottaker for digitalt bakkenett fordi de mener det er dårlig gjort av staten å kutte tilgangen til fjernsynet 1. mars. Noen som kjenner seg igjen? Kan det stemme at det er et slags organisert opprør mot digitalt bakkenett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er skikkelig irritert jeg ja. Her vi bor forsvinner alt snart. Og da må vi ut med flere tusen for dekoder osv.. I tillegg har vi den nrk lisensen liggende - så kjenner jeg blir irritert ja.

Men noe opprør som du skriver om har jeg ikke fått med meg. Men stiller gladelig opp i evt protestmarsj;o)

Skrevet

Mange som ikke liker dette, kanskje.

Skrevet

Jeg er Rogalending, men har ikke hørt noe om dette opprøret du skriver om... Har ikke noe problemer med at det gamle nettet slukkes... Vi har faktisk kjøpt oss dekoder fra Riks TV for en mnd. siden. Veldig fornøyd.

Skrevet

Har ikke hørt om noen protestmarsj jeg heller, Rogaland er jo tross alt stort. Men klart vi er irriterte, hva skal vi med dette bakkenettet? Noe stort tull at både staten og privatpersoner skal kaste bort en masse med penger på noe vi ikke har bruk for. En annen ting er at det blir vel slutt på å få kunne se TV i bilen o.l.

Skrevet

Var ikke akkurat protestmarsj jeg hørte om heller, bare at mange folk var mot at man må kjøpe boks og at det var en slags aksjon. Men jeg har nok hørt feil :-)

Skrevet

Vi kjøpte dekoder i september vi, da bakkenettet var klart, måtte det viss vi skulle få se mere enn to kanaler, og siden vi hadde flytta fra Stavanger og litt mere landlig var vi vant til kabel, og det har vi da ikke her vi bor nå, så for oss var det et veldig klart alternativ!

Pris og div. kan diskuteres men vi må nesten tenke på at poenget med dette bakkenettet er at hele landet skal få samme tilbudet når det gjelder tv, for det er fakstik deler av dete landet som kun får inn nrk med vanlig antenne, og som må ha en ekstra for å få inn tv2, skal en ha mere er parabol eneste alternativet!

Skrevet

Jeg er litt irritert, for vi har lyst på dekoder med opptaksmulighet, men de har ikke kommet enda. Så enten må vi finne på en mellomløsning, eller så må vi klare oss med viasat parabol, men da får vi ikke inn tv2 og tvn og det er de vi ser mest på. Syns de kunne venta med dette til de nye mottakerene har kommet jeg:)

Skrevet

jeg vet hva du gjør, for dette venter vi på og, du kjøper en sånn dekoder til 50 øre, og binder deg for et år, i det denne nye dekoderen kommer, kjøper du den, og binder deg litt til. dette er fullt lov iflg Expert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...