Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Noen som har peiling? Er blitt så dritt lei hele mannen i det siste at jeg orker ikke mer av han akkurat nå. Elsker han, men han er så, hva skal jeg si. Han viser ikke følelser. Jeg vat aldri hvor jeg har han henn. Han sier ikke at han elsker meg. Og hvis jeg sier det først, virker det som om han blir tvunget til å si det tilbake. Så nå vil jeg at vi skal være litt fra hverandre. Vi har ikke vært i fra hverandre på mange år (har ikke hatt behov for det) og nå trenger jeg litt pause og det gjør han også. Kommunikasjonen her er på lik null. Jeg prøver å forandre meg til en bedre person, men hjelper lite når han ikke er der. Han drar ALDRI ut på byen eller noe. Fint det, hehe, slipper å tenke på at noen prøver seg på han, og han sier at han er ferdig med det "tullet"...Men hva med meg?? trenger litt fri fra han inni mellom jeg også...Eller??? Så hvordan be sambo om å ta en liten overnattingstur til moren sin? (har vel ikke råd til noe annet og hun bor ikke langt unna oss. 15-20 min) Tror vi begge har godt av å være litt borte i fra hverandre. Bedre om han drar enn jeg. For da må jeg ta med gutten vår. Kan vel legge til at vi en stund tilbake hadde store problemer, hvor han sa at han hadde gitt opp hele forholdet. Ble veldig lei meg der da ja, men vi fikk snakket ut. Og nå føler jeg vi er tilbake dit igjen og vet ikke hvordan jeg skal få fikset dette. Ser dette ble veldig mye meg her, men vil føle meg elsket og savnet, noe han sikkert ikke gjør. Lei meg nå... (
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Du skriver at dere har hatt en runde tidligere, og fikk snakket ut. Kanskje på tide å ta den diskusjonen igjen? Alle har behov for egentid, og dersom du har det nå, må du kunne si det til ham.. Synes forholdet deres virker som om det trenger en evaluering.
UngVoksen-over termin Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Regner med du er langt på vei gravid når du skriver her.. .:-) Kan jo være hormoner som g jør at du føler som du føler - så gjør ikke noe forhastet nå når dere venter en liten :-) Det er egentlig så enkelt som å si det rett ut til ham.. du sier kommunikasjonen mangler... og ja - det gjør den om du ikke kan fortelle ham hvordan du føler. Bare si at du er hormonell, og trenger litt tid alene, om han ikke kan finne på noe en kveld? Men å be ham pakke å dra på overnatting er litt drøyt synes jeg.. ingen bør bli kastet ut av eget hjem... Jeg hadde i allefall blitt lei meg om jeg fikk beskjed at jeg ikke var ønsket hjemme i min egen seng om natten..... Men alenetid på dagtid/kveld er ok :-) Men er enig med Bringebæret.... Dere trenger å prate sammen igjen.... men hva med å gjennfinne romantikken i forholdet? Finne på noe kos sammen - du er jo heldig som har en mann som sier han elsker deg og ikke har behov for å gå på byen og flørte med andre! Det burde du sette pris på :-) Kanskje du bør finne frem tankene på hva det var du falt for ved ham i begynnelsen... og bygge videre på det :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jo, dere har rett, bør vel snakke med han ja. Jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Det er så mye og er litt redd for gi han all skyld, noe han ikke har. Er nok mye hormoner ja, med mye følelser inne i bilde. Jeg vil jo ikke gjøre det slutt, vil bare at han skal finne ut hva han vil. Er ikke lett nei. Ingen forhold er det. Romantikk har aldri vært i dette forholdet. Han eier ikke romantisk i det hele tatt. Skal det skje noe sånt så må jeg gjøre det selv. Måtte så og si kreve å få et smykke av han til jul. Ikke noe dyre greiene, men det var fordi jeg ikke hadde fått noe så fint av han siden julen for 6 år siden. Jeg skal da ikke behøve å kreve noe. Følte meg veldig slem, jeg gjorde det, og gjør det fremdeles. Nei, jeg får ta en prat med han. Kanskje vi finner ut av det. Får håpe jeg klarer å rive han vekk fra PC og ut av kontoret hans. Takk for råd, jenter. Setter stor pris på det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå