Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Er en nabokatt her, familiepus, ukastrert og kjempeklar for å si det sånn. Igår da jeg skulle sove hørte jeg romstering utenfor vinduet og ble faktisk ganske redd for at det var en innbruddstyv,. Men neida. Etter romsteringen kjenner jeg den deilige eimen av: ukastrert brunstig hankattepiss, altså den strammeste lukten i hele verden.. Jeg mener det.. Jeg hater dere katteeiere som ikke kastrer kattene deres men sender de ut. Det stinker kattepiss på soverommet til vesla og meg.. Jeg har selv katter.. Hatt hele livet.. jeg har sterilisert og kastrert alle når det har vært mulig..unntatt de jeg har drevet avl på.. men de har jeg hatt inne.. Skikkelig lite koselig å få den lukta inn, for det er lukt som setter seg.. Grr.. Deilig ammoniaklukt.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det var da ganske uvanlig oppførsel av en katt da... Har jeg aldri opplevd. Regner med du har en hunkatt inne siden de er så nærgående?
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Hankatt. Slettes ikke uvanlig - rareste jeg har hørt. Er masse katter i nabolaget så jeg regner med at den prøvde å markere
Carnivale Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jepp, enig, har samme problem her. Har selv en kastrert hannkatt, men får helt KRUPP av at andre lar kattene sine løpe rundt ukastrerte, sette kattunger uønsket til verden, og pisse ned husene til folk. ARGH.
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg ble faktisk ganske redd, men da jeg kjente den forpulte stanken så ble jeg bare rasende.!!!!!!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hmm... Har selvvokst opp med katt, og det er masse katter her jeg bor. Har likevel ikke opplevd at de har pisset på vinduet ;-) Det lukter ikke godt, nei.
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Neida, ikke vinduet, men rett utenfor regner jeg med. Såpass nærme at det stinker inn. Aldri blitt pisset så nærme her heller, forbanna hainkatt! Vet jo ikke hvordan jeg får ut lukten, vi bor i kjeller så jeg kommer meg ikke inn under der heller.. GRRRRRRRRRRRRRRR
Carnivale Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har fått tips om å slenge ut både pepper og appelsinskall, så det skal jeg ut og gjøre i dag...her trekker stanken inn på badet :S
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 mmmm deilig.. blir så jævlig sur på folk som ikke tar hensyn ass.. greit om det hadde vært en feil.. men den katta er faen meg utenfor ofte.. jeg elsker katter men jeg må nok dessverre jage jævelen bort
MamiMaribel Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 Jeg kan anbefale å strø knust chili alle steder du ikke vil ha kattene. Det er virkelig effektivt. Kattene forsvant fra alle bedd og inngangspartiet. Husk hansker, og ikke gjør det når det blåser:-))
goldie Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 Har akkurat det same problemet selv her! Her pisser de og driter overalt rundt huset. har mang en gang trakka rett oppi. Det er så masse katter rundt omkring her. Nå har de selvsagt funnet ut at favoritt-pissestedet er rett utafor utgangsdøra vår, og det trekker rett inn. Har vaska med klor, grønnsåpe, you name it! Men ikke søren om lukta forsvinner. Har nettopp kjøpt noe som heter "katta vekk". Men det lukter jo nesten like ille som kattepiss! Så det er vel best med pepper, chili eller lignende.
alvis Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har selv en katt og elsker katter! Katten vår er kastrert men det var ikke nabo katten. Hvis vi hadde dørren åpen kom den inn til oss og tisset, den tisset på vask som hengde ute, på vognen til lillemann og i hengekøyen vår. Det var bare så utroligt irriterende. Den blev påkjørt sist sommer.....jeg kan faktiskt si at jeg blev litt lettet. Her i nabolaget er det vanvittig med katter men det er kun den ene katten der som har plaget meg.
Gjest MyIian Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Jeg kan ikke strø Chilli der vet du, for mine katter sover gjerne der når de er ute en gang i blant. De sover gjerne utenfor soveromsvinduet. Den ene katten bruker vinduet vårt som "talerør" for når han vil inn. Sikkert derfor den jævla hingsten av en hankatt pissa der. Katteprinsen min har jo jagd han en god del ganger. Skjønner hva du mener alvis.. Blir faktisk litt letta om noe skjer med denne katten og.. HATER hankattepiss. Da Munt ble kjønnsmoden pissa han inne. Jeg kan ikke bruke grønnsåpe lenger for det minner meg om kattepiss. ANER ikke hvordan jeg får bort denne lukta nå.. Får vel bare bytte soverom.. Møkkakattefaen.. eller.. den gjør jo som den "skal".. dritteiere
grå :) Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 her har til og med det faenskapet av en hannkatt vært inne flere ganger om sommeren og markert bla i trappa inne. fy som det stinker av og til (har hatt åpen dør for å lufte, har teppegulv i trappa som er håpløst å få rent)
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 31. januar 2008 #15 Skrevet 31. januar 2008 har en sterilisert damepus her i huset og masse katter i nabolaget... Heldigvis har ingen katter pisset utenfor noen steder jeg har lagt merke til, men vi har en kattejævel som står å mjauer sånn : jeg er så kååååååååååååt hele nettene litt oppi gata... Hadde jeg sett hvilken katt det var asså... Vet ikke hvor mange netter den har vekt meg i det siste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå