flypapir Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Fredag for 2 uker siden begynte jeg å blø. Ble ganske redd siden jeg mistet sist.... Fikk komme på innvendig ul ganske raskt. Der fant legen fostersekk og plommesekk, men ikke noe foster.... Kl.13.10 i dag skal vi tilbake for å se om det er noe der... Er så spent! Håper noen vil krysse fingrene for oss!
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Krysser alt som er å krysse. Du skal se at det ligger noe inni den plommesekken å koser seg. Håper virkelig det går bra.
m*78 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Skal krysse både fingre og tær. Håper, håper, håper, virkelig at dere får se et foster i dag! Masse lykke til! Klem.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 å lykke til:-) har lest innlegget ditt, du har vært god som har gått så lenge og ventet:-) tvi tvi, håper du får fine svar i dag:-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 jeg krysser fingrerne for deg.....håper virkligen du får bra svar. Ska tenke på dig idag.....håper du skriver hvordan de gick for deg sen... Lykke til.
flypapir Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk for mange gode tanker! Det hjalp nok, for legen fant en bitteliten skapning på 11mm på skjermen, med et hjerte som banket og slo! Var virkelig en lettelse.... Er nok ikke så langt på vei som jeg trodde, men det gjør ingen ting! Nå skal vi bare nyte hver dag... Tusen takk for støtten jenter!
en til;) Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Så koselig å lese dette! Gleder meg masse med deg!!!! Hvor langt er du på vei. Håper at du har en super dag.....
flypapir Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. januar 2008 Etter mine beregninger skulle jeg vært 8 uker i morgen, men er nok ikke mer enn 7 uker på vei... Men 6 dager lenger skal jeg nok klare!
en til;) Skrevet 31. januar 2008 #9 Skrevet 31. januar 2008 Det skal du nok klare.. Det er jo en kjempe liten bagatell når du tenker på den lille i magen. Lykke til videre i svangerskapet!!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 31. januar 2008 #10 Skrevet 31. januar 2008 åhhhh va gla jeg blev for deg nå=) de må ha vart en lettelse å se den lille=) lykke til videre
Puumi Skrevet 31. januar 2008 #11 Skrevet 31. januar 2008 ble glad for deres del nå Var du på offentlig sykehus på ul , eller privat ?? Jeg var på UNN i går, er 6+3, men så ikke noe hjerte slå tydelig, spesialisten sa apparatet var veldig dårlig å det var uskarpt......
flypapir Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2008 Jeg var på offentlig sykehus. Fikk komme dit da jeg begynte å blø for nesten to uker siden, også satt han meg opp på ny time i dag for å se om han så noe mer... Du kan kanskje be om å få ny time hvis du ikke alt har fått det? Ikke noe moro å gå og bekymre seg... Lykke til hvertfall..
mama73 m/tre søte små Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Så hyggelig å høre at det gikk bra med deg! Har tenkt på deg idag;-) Jeg ble jo også satt tilbake en uke da jeg var på UL, men det viktigste er jo at alt virker til å være i sin skjønneste orden;-)))))
konemor med gutt+spire:) Skrevet 31. januar 2008 #14 Skrevet 31. januar 2008 så bra at alt var i orden ønsker dere masse lykke til og gratulerer så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå