Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Minsten på 1 år holder på å få tenner, og alt er galt. Han sutrer og klager for alt mulig... Det jeg lurer på er om dere tror det er en god idé å "distrahere" han ved å gå i åpen barnehage, eller om det bare blir slitsomt for han? Han er egentlig en veldig blid og sosial gutt =)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Det hadde jeg prøvd! dagen blir så fryktelig lang dersom man bare er hjemme me en sutrete unge... SLITSOMT! Kom dere ut og finn på litt. Blir det krise, er det bare å reise hjem igjen
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Ja, det var det jeg også hadde tenkt å gjøre... Må si jeg er sliten i ørene allerede ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå