JPG2011 Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 2 uker igjen til termin. Hatt mye kynnere som ikke har vært så gode de siste ukene. I går i 19-tiden, så fikk jeg det jeg trodde var en rie. Mellom takene hadde jeg skikkelig nedpress, vondt i ryggen og menssmerter. Takene fortsatte hvert 8 min til kl 23!!! Noen var VELDIG vonde, jeg ryddet litt rundt her mens det stod på, måtte stoppe opp og puste meg igjennom. Fant ut at jeg skulle legge meg i 23 tiden, å se hva som skjedde. Og det stoppet opp gitt. Nå er jeg ganske sliten,støl i magen. Glad jeg var så rolig og har født en gang før, hvis ikke hadde det vel kanskje blitt en bomtur til sykehuset gitt. HVA VAR DETTE FOR NOE????
JPG2011 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Maserier gjør ingen verdens ting gjør de vel. Altså ingen effekt på noe som helst av de?
Kaosmamma' n Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Kan jo ha vært starten på modningsriene.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Hadde ei kusine som fikk begynnende rier, og hun brukte da nese spray (hadde fått hørt det av sin mor) og to timer etter var fødselen i gang! Så neste gang du kjenner noe kan du jo prøve, kan jo ikke skade! Tror det er samme stoff i nese spray som det er når en setter drypp!?
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Nja, de er jo med på å trene opp livmoren så den er sterk til fødselen, så ikke tenk på de som helt effektløse selv om du ikke får åpning av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå