Gå til innhold

God morgen...flere trøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, ble ikke mange timene på øyet. Sovna først i 3 -tida, så våkna minsta kl 4, holdt leven til kl var 5 og så våkna storesøstra kl 6.30 :-.S

Irriterende å ikke klare å sove :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

trøtt, ja. søvn, jada. tett i nesa, halsen og hodet? jadda.....:o)

Skrevet

JAAAA-først melk klokka tolv, så en times sutring mellom 2 og 3 + melk, opp for å sutre klokka 4, mat halv sju og da fant han ut at han plutselig var lys våken. GLeeeeder meg til sambo kommer hjem så jeg får tatt meg en hvil på øyet!

Skrevet

Heldig du er....min er borte på jobb, så jeg må pent holde meg våken til jeg har fått unga i seng i kveld...dette blir en tung dag..får bøtte innpå kaffe.

Skrevet

Trodde jeg var ferdig med nattevåk da ammingen var slutt men etter å ha fått en valp i huset hihi....er det ikke mye til søvn....gutten på 4 våkner og klokka 5 hver morgen....wæææææ hva i alle...

men men...er rart hvor lite søvn en trenger egentlig...

Skrevet

Huffda *sender varme tanker* Du får benytte sjansen til å legge deg ned på sofaen som anledningen byr seg, jeg bruker vanligvis å legge meg nedpå en times tid mellom ti og elleve når han ligger og har en liten formiddagslur. Men kanskje ikke så lett om det er flere barn hjemme som kanskje ikke sover samtidig...hehe... Kaffe var en god ide!!! Setter på trakteren med en gang!! =) Ha en fin dag!

Skrevet

Jepp, snodig det der, følger med når man får ungene ;-) En "mamma greie"... Er alltid en rest energi til å håndtere ting uansett hvor lite man har sovet eller hvor dårlig man er...rare greier...hehe

Skrevet

God morgen. HUff det hørtes slitsomt ut altså! Trøste deg med at det går bedre neste natt; du får prøve å hvile litt på dagen.

Som en gang av de sjeldne, er jeg faktisk ganske uthvilt denne morgenen. Vesla er flink i tilpassingen altså :o)

Skrevet

Ja samme her... Lite søvn hver natt!

Skjønner ikke at man greier å holde på sånn over så lang tid..

Junior er 8 1/2 mnd..

Om noen år kanskje? Da blir det vel litt soving;)heheh!

Skrevet

Godt å høre, mine har stort sett vært flinke å sove, men siden begge småjentene må sove inne hos meg nå så blir det litt urolig. Vi driver med oppussing av barnerommet.

At pappan har drevet systematisk borskjeming de siste ukene hjelper heller ikke på siden han er borte i perioder så får jeg dobbelt opp..så han er "suspandert" fra å legge jentene en god stund nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...