Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Gutten min fyller i år 3år midt i uken. Dette vil feires i barnehagen, men jeg tenkte å ha familiefesten i helgen. Men allikevel gi gaven til gutten på dagen hans. Hvordan gjør dere andre det? Synst jo litt synd på gutten som er blitt feiret i barnehagen, men når han kommer hjem får han ingen kake. Men samtidig bli det jo selskap til helgen.
___ Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Vi feiret hjemme helgen før. Det var en grei løsning her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå