storebror og junibaby=) Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 vi begynte alle mann med antibiotika fredag forrige uke.Pga.halsbetennelse m streptokokker. I går hadde mini nesten 39 i feber.men ikkeno ennå i dag. Jeg er fortsatt sår i halsen.Blittskikkelig forkjøl i tillegg,er uvel i hodet og hadde 38,1 i temp nå. Men når vi går på antibiotika,skal en vel ikke bli dårligere igjen?
Fire småtroll Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Ring legen du, det kan hende dere trenger en annen antibiotika.. Men det kan også hende dere har fått en virusinfeksjon i tillegg, det har skjedd både meg og mammaen min de siste ukene. Ble kvitt bakteriene, men likevel dårlig, kjempeforkjølet, hoster og vondt i hodet, men det slår ikke ut som bakterieinfeksjon hos legen så det må bare gå sin gang. Greit å få sjekket det opp da, særlig siden dere har feber også. Skikkelig kjedelig med sånne langvarige greier, gutten min måtte være hjemme fra barnehagen i 1,5 uke, og jeg sliter også med å bli frisk. Streptokokkene er borte, men har fått et "hostevirus" som er pyton! God bedring til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå