☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jenta mi på 2 år har vært oppe siden kl 02 i natt og kaster opp heeeele tiden, nå er det jo bare syre som kommer opp, men hun sliter fælt stakkars liten... Gråter og gråter, og jeg synes hun er sååååå flink som kaster opp enten på toalettet, i vasken eller i bøtta hun har fått. Hun er tørst og vil drikke, men det kommer opp i retur ganske med en gang etterpå... Har dere noen tips til hvordan gjøre det best komfortabelt for henne? Foreløpig ligger hun på sofaen i stuen og har endelig sovnet litt. Noe spesielt jeg kan gi å drikke som er bra? Dette er første gang jenta har omgangssyken, så jeg er helt grønn på dette området - hvis noen har noen erfaringer å dele, hadde jeg satt veldig stor pris på det... Klem fra
Sommer & sol:-) Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 stakkar liten,det der er ikke gøy assa...god bedring til hun:--) har hørt at farris og eplemost blandet skal være bra....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Tusen takk - får sende gubben i butikken når det har åpnet etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå