gutt i mai. Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 jeg våkner alltid i halv 5 tiden,og får ikke sove igjen.kansje det er en forbredelse på våkennetter fremover..hi,hi:)bra jeg har litt fri på dagtid,så jeg får tatt igjen litt tapt søvn. flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 jeg hadde det sånn i dag, men håper virkelig ikke det kommer til å bli noen vane siden jeg går på skole hver dag... uff da kommer jeg til å ha en tung tid foran meg.. Er litt greit at du kan legge deg nedpå igjen utpå dagen siden du har fri da ) er ganske heldig der...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Våken ja Alltid våken mellom 5 og 6, for da synes lillegutt (eller må vel etter hvert venne meg til å si mellomsten) at det er passe å starte dagen I dag hadde vi vel uansett måttet stå opp tidlig, skal på UL kl 10, og for å rekke å levere eldsten i bhg først så må vi reise senest halv åtte. Så da rakk jeg innom her en liten tur mens minsten spiser frokost, sambo er i badekaret og før jeg skal vekke eldsten.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde det slik en periode på 3-4 uker etter nyttår. Gikk over i forrige uke - heldigvis. Lei av å våkne i 4-5-tida og ikke få sove igjen før 3 timer etterpå. Ødela jo dagen min!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er ikke mye våken på natt, men hvis noe vekker meg (dobesøk, vekkerklokken til sambo, snuppa som natterangler innimellom e.l.) så sliter jeg VELDIG med å få sove igjen. Kan ligge en time og vri meg uten å få sove, selv om jeg er forferdelig trøtt. Håper det snart går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå