Gå til innhold

flere som er våken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våkner alltid i halv 5 tiden,og får ikke sove igjen.kansje det er en forbredelse på våkennetter fremover..hi,hi:)bra jeg har litt fri på dagtid,så jeg får tatt igjen litt tapt søvn.

flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det sånn i dag, men håper virkelig ikke det kommer til å bli noen vane siden jeg går på skole hver dag... uff da kommer jeg til å ha en tung tid foran meg.. Er litt greit at du kan legge deg nedpå igjen utpå dagen siden du har fri da :o) er ganske heldig der...

Skrevet

Våken ja :) Alltid våken mellom 5 og 6, for da synes lillegutt (eller må vel etter hvert venne meg til å si mellomsten) at det er passe å starte dagen :) I dag hadde vi vel uansett måttet stå opp tidlig, skal på UL kl 10, og for å rekke å levere eldsten i bhg først så må vi reise senest halv åtte. Så da rakk jeg innom her en liten tur mens minsten spiser frokost, sambo er i badekaret og før jeg skal vekke eldsten.

Skrevet

Jeg hadde det slik en periode på 3-4 uker etter nyttår. Gikk over i forrige uke - heldigvis. Lei av å våkne i 4-5-tida og ikke få sove igjen før 3 timer etterpå. Ødela jo dagen min!

Skrevet

Jeg er ikke mye våken på natt, men hvis noe vekker meg (dobesøk, vekkerklokken til sambo, snuppa som natterangler innimellom e.l.) så sliter jeg VELDIG med å få sove igjen. Kan ligge en time og vri meg uten å få sove, selv om jeg er forferdelig trøtt. Håper det snart går over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...