Gå til innhold

Nå er jeg SLITEN! (må bare syte litt.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i den mest trøtte perioden av en ny graviditet, og jenta mi vil ikke sove, på natta vel ho vil sove men et eller annet plager ho og ho blir veldig urolig. I går var jeg heldig og fikk hele 4 timer søvn sammenhengende. Var allt jeg fikk da.

I natt fikk jeg selv endelig sove rundt midnatt 10-20 min senere var jentungen "våken", ho sover eller halvspver faktisk men gråter sårt og snur og vender på seg i et. Hvis jeg ikke tar henne over til meg og holder henne tett intil meg så vokner ho fordi ho ikke klarer å roe seg igjen.

mannen min tok henne med på stua men klarte ikke å få henne til å sovne igjen, jeg fikk en time søvn da. tok henne med i senga så jeg ihvertfall kan hvile litt men ho sover jo tett intil meg på armen så stillingen er forferdelig på meg og må roes ned nesten hver halve time. Og klokka 4 var det liksom slutt.

Føler jo at jeg holder på å gå på veggen her..............

Mannen min gjør masse med henne men han har en veldig fysisk krevende jobb så han må faktisk få noen timer søvn per natt for å klare jobben.

Desverre får jeg ikke sove på dag eller kveld heller blir jo bare liggende der å snu meg selv.Mannen min står opp om en halv time og da legger jeg meg igjen. Har da 2,5 timer jeg kan sove på. Desverre er det sjelden jeg klarer å sovne.

Takk og lov for at ho en gang i mellom sover en full natt. (en gang hver 2 uke ca.) og at sambo tar henne når han ikke skal på jobb dagen etter.

Dette har nå vart siden siste dagene i desember. Før det våknet ho en gang om natta for mat eller vann og det var det.

Jeg er så sliten at jeg ikke orker noen ting. Ikke engang å ta ho på trille tur. Og har jo vondt av ho som ikke finner roen på natta lengre. Ho er jo sliten og trøtt også. Skulle ønske jeg visste hva det var. (voksesmerter karnsje? er ikke magevondt ihvertfall.)

Ho er jo frisk og rask ellers. blid og fornøyd jente som spiser og leker.

ok vil egentlig ingenting med dette innlegget syntes bare synd på meg selv idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør jo finne ut hvorfor hun ikke sover om natten?

Tenner? Jeg vet ikke hvor gammel hun er, men mitt tips er å ikke la henne sove få ettermiddagen. For en god natt søvn bør de fleste være oppe 4 timer før de legger seg. Og det er lov å la henne gråte litt også.

Mye oppmerksomhet gjør henne bare mer våken.

Kanskje det kan hjelpe henne å få noen soverutiner om dere har trilleturer på dagtid til faste tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...