Gå til innhold

uff og uff :( link-baby kastet ut av bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt...

Babyen var allerede død når den ble kastet ut i fart, men det gjør jo ikke saken mindre tragisk,

Forferdelig tragedie..

Skrevet

å, det har jeg ikke fått med meg, hvor kan jeg lese det? helt forferdelig, hva er det som får folk til å klare og gjøre noe slikt? grusomt ihvertfall.

Skrevet

hoff får helt vondt inni meg når jeg leser sånt:(

skjønner ikke hossen folk kan gjøre sånt!

Skrevet

å gud så nydelig bebien var:( herregud jeg fatter det bare ikke!!

Skrevet

Takk for faen for det! Det var den nattesøvnen!!! Skriv en advarsel i overskriften, ikke skriv i selve overskriften noe sånt forferdelig! Ikke alle orker å gå rundt med sånne bilder i hodet, når skal enkelte her inne forstå det????

Skrevet

Synes overskrifta var ille nok,jeg...

:o/

Skrevet

Ludderet

synes overskriften var en advarsel nok jeg .......hva synes du HI skulle ha skrevet i steden da???????

du får passe på neste gang at du ikke går inn å leser ting du ikke får sove av!!

det er jo din egen feil at du går inn å leser dette her da, det er jo du som ikke kan lese overskriften så du får takke deg selv synes jeg !!

Skrevet

Eh.. Nå var jo problemet at OVERSKRIFTEN ga vonde assosiasjoner og grusomme bilder i hodet. Poenget var at det var et ønske om at det ikke skulle stå i overskriften hva som hadde hendt, men at overskriften inneholdt en advarsel om at innlegget var sterkt og omhandlet noe grusomt.

Hissig på morgenkvisten? :)

Skrevet

Grusomme greier altså:(

Ang den siste linken,den rett over her,Hva var d faren til babyen hadde gjort med han? JEG KAN IKKE SÅ GODT ENGELSK:( Flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...