Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å tracke et fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flight AS 242 (Alaska Airline) fra LAX (Los Angeles International Airport) til PVA (Puerto Vallarta, Mexico) i dag.

Hvis jeg slår opp på flyplassen i LA, så står det at det er ingen forsinkelser, men når jeg slår opp på flyplassen i Mexico, står det at flyet ikke har tatt av fra LAX en gang?!?!?! Blir ikke klok på dette, jeg.

Flyet skulle ha landet for et par timer siden i Mexico.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du ringe flyselskapet da?

Skrevet

Kan jo det, men det skal være en enda enklere sak å tracke på nettet.

Prøvde forreste det i sted, men det var lang k, så jeg orket ikke vente, tenkte det var lettere å søke på nettet.

Skrevet

Har du søkt det aktuelle flyselskapet? De må jo vite noe..

Skrevet

He-he, tenkte jeg ikke på i farten, sjekket bare de aktuelle flyplassene.

Fikk opp dette på Alaska Airline.

Flight Status

Flight status is updated as new information becomes available. Please check back often for the latest information.

Flight: 242

From: Los Angeles to Puerto Vallarta

Date: Wednesday, January 30, 2008

Page Last Updated: 02:15:55 update

Departure Scheduled Actual Gate Arrival Scheduled Actual Comments Alerts

Los Angeles 1:39 PM 1:28 PM 33A Puerto Vallarta 6:35 PM 6:11 PM CLOSED N/A

Det landet altså 24 min før tiden. Da har nok ikke vedkommende dekning på mobilen der nede, det har vært et problem før også. ggrrr...

Jaja, trygt fremme i hvert fall:-)

Tusen takk for hjelpen, vennen:-)

Alt bra med deg?

Skrevet

Bra at du fant ut av det,da =o)

Alt er bra her. Selv om jeg er "bare hjemme" nå,så føler jeg at tiden ikke strekker til..

Har flust med ting som skal gjøres, men jeg må bare bli flinkere til å organisere tiden min. Hoper seg så fort opp her, at UFF!

Håper alt er bra med deg også =o)

Skrevet

Går greit her, skal ikke klage. Har vært mange runder med sykdom etter jul da, og det går ikke så veldig fort fremover med oppgaven... sigh....

Det var det med organisering av tiden, ja... Har jobbet mye i det siste da, full tid akkurat nå, men vanligvis 50%. Tiden strekker ikke til til 100% studier ved siden av..

Hvordan går det med faren til B. da?

Skrevet

Faren hans har ikke flyttet tilbake til USA,nei.

Han har grodd fast på Island,ser det ut til...

Var så utrolig imponert forrige uke. Jeg ringte han, og sa han MÅ betale barnebidrag, og dagen etter sendte han penger. Så det må jeg si..

Men han ligger stadig flere tusen dollar bak, så han kan godt begynne å sende noe fast,synes jeg.

Skrevet

Kanskje han har flyttet dit for å finne seg ny kone? He-he.. Ok, den var lit slem:-p Men har en kamerat i USA som har en kollega som tok et sabbatsår og bodde da på Island. Når folk spurte hva han skulle der, sa han at hun skulle finne kona si. Og jammen kom han ikke hjem gift...:-)

Han burde absolut betalt fast da, skulle vel egentlig bare mangle. Er like mye hans barn, og dere bærer alle de daglige utgiftene++++++

Kanskje han har tenkt å skjerpe seg?

Skrevet

Det er derfor han er der...Han HAR funnet koneemne,fra Fillipinene. Men hun bor på Island. Så derfor er han der.

Han flytta aldri til Norge når jeg ville at han skulle det, -men til Island, der skal han dra! hrmf..

jaja =o) Håper de har det fint og godt der,da!

Skrevet

He-he, ja vi får håpe det:-)

Skulle gjerne reist dit en tur på ferie i hvert fall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...