Gå til innhold

hvorfor sitter dere oppe enda da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jobb.. lengter etter senga.. zz.. ;)

 

Ha en god natt alle sammen! VÅkne eller ei ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg var så dum og sov litt på dagen:p og nååå får jeg ikke sove selvom jeg burde legge meg:-)

Skrevet

åh.. ja da så =) Kan komme hit å jobbe for meg.. så kan jeg sitter å kulen hos deg og passa på leyla! hehe ;) litt lang vei bare da=) får vel gå å jobbe litt vel.. eller.. sitte på stua å ta klokker ;)

Skrevet

Sitter oppe ENDA......klokka er da ikke syv om kvelden engang, kan ikke legge meg så tidlig :o) He he he.

Skrevet

Klarer rett og slett ikke å sovne...ny dårlig søvnperiode for min del :-(

Skrevet

fordi jg er et nattdyr som ikke klarer å endre de dumme vanene mine.

Skrevet

huff meg og. Guttane mine sover og snorker om kapp. Jeg er trøtt som en strømpe, men brukt sikkert ti timer og stirre i mørket den siste uka, så nå er jeg lei! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...