Gjest Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er på jobb.. lengter etter senga.. zz.. Ha en god natt alle sammen! VÅkne eller ei
Lille L Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Fordi jeg var så dum og sov litt på dagen:p og nååå får jeg ikke sove selvom jeg burde legge meg:-)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 åh.. ja da så =) Kan komme hit å jobbe for meg.. så kan jeg sitter å kulen hos deg og passa på leyla! hehe litt lang vei bare da=) får vel gå å jobbe litt vel.. eller.. sitte på stua å ta klokker
It's all about me Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Sitter oppe ENDA......klokka er da ikke syv om kvelden engang, kan ikke legge meg så tidlig ) He he he.
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Klarer rett og slett ikke å sovne...ny dårlig søvnperiode for min del :-(
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 fordi jg er et nattdyr som ikke klarer å endre de dumme vanene mine.
Mor&barn Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 huff meg og. Guttane mine sover og snorker om kapp. Jeg er trøtt som en strømpe, men brukt sikkert ti timer og stirre i mørket den siste uka, så nå er jeg lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå