Gå til innhold

Forståelsesfull sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en forståelsesfull sjef? Det har ikke jeg - grudde meg til å fortelle at jeg var gravid igjen. Sist sa sjefen at hun ville tatt et annet valg enn meg (hun minner meg sterkt om Valla). Jeg er for tiden sykemeldt, men det har ikke hindret sjefen min i å gi meg arbeidsoppgaver, flere som har det sånn? Nå har jeg sagt klart i fra at jeg faktisk ikke er i form til å jobbe for tiden, det er jo en grunn til at jeg er sykemeldt. Er spent på om hun greier å la meg være i fred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det høres ikke noe bra ut med en sånn sjef nei... Håper hun tar til vettet!!

Jeg er veldig heldig med min sjef - fikk en god klem og beskjed om at "Dette må feires - vi må ha kake!!!"

Lykke til videre :o)

Skrevet

Hei - jeg har en fantastisk forståelsesfull sjef..:) Jeg fortalte det når jeg var ca 7 uker på vei, er 13+3 idag. Han ble kjempegla på mine vegne og begynte faktisk å snakke om fast ansettelse:) (er vikar nå). Jeg er også endel sliten på jobb og har fått lov til å ta meg en halvtimes lur om det trengs. Og i går kom sjefen med en overraskelse - han hadde tatt med seg en feltseng hjemmefra som jeg kunne sove i:) Bedre sjef finnes nok ikke (mannlig sjef) :)!!

Skrevet

Sjefen min er nok ganske "normal" på dette. Det er en del på jobben som er gravide eller akkurat har gått ut i permisjon, så jeg følte det litt som at "jeg bare gjør som alle de andre...", og var derfor litt engstelig for hva sjefen ville si, fordi jeg vet det kan bli litt vanskelig når mange skal ha permisjon midt i høysesongen (jobber i turistbransjen). Men den engstelsen kunne jeg ha spart meg! Var gratulerer og klem og "SÅ koselig" med en gang :-) Og alle på jobben er veldig hensynsfulle, kommanderer meg nærmest til å ta det med ro og la dem ta de slitsomme oppgavene. Veldig glad for at det er sånn og ikke noe Valla-tendenser :-)

Skrevet

Min sjef er kjempe snill altså.

Hun var selv ute i svangerskapspermisjon da jeg begynte å jobbe der, og hun kom tilbake like før jeg ble sykemeldt, så jeg kjenner henne ikke så godt, men hun bryr seg.

Jeg har vært sykemeldt hele dette svangerskapet pga av to senaborter tidligere.

Det var sjefen min som sa til meg at hvis legene etter hvert foreslo at jeg skulle begynne å jobbe så skulle jeg bare kreve å være sykemeldt svangerskapet ut. Er i veldig god form da, men reiser mye i jobben, så det er stress til tider.

Er gravid i uke 23 nå. Sjefen min har ringt en tre, fire ganger og hørt hvordan det går.

Hun blir nesten litt streng når hun spør om jeg tar det nok med ro. "Du må ta det med ro, ikke noe hopping!"

Kjempe sjef!!:)

Synes synd i deg hvis du har en slik Valla kopi da.

Vet ikke hva jeg skal si for å trøste. Det er iallefall ikke deg det er noe galt med. Det er hun som ikke er helt god da.

Lykke til!

Skrevet

Jeg grudde meg veldig til å si noe, for en kollega av meg sa det til sjefen noen mnd før og fikk til svar "Var det dette som var avtalen da?" Ingen gratulasjoner eller noe.Hun ble jo kjempelei seg. Til meg smilte han bare stivt og sa "Ja det er populært for tida det der.." Hallo! Blir nesten bare komisk, og siden alle andre på jobben er positive så d**** jeg i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...