Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. januar 2008 #1 Skrevet 31. januar 2008 Hører jo så innmari mye om det at det er så mange som blir avvist på Ullevål når en skal føde! Men når jeg ser igjennom lister her, så er det fadern meg nesten ingen som skal føde på Ullevål i særlig slutten av februar jo!!! Lurer nesten på om jeg blir liggende alene jo! Flere som har termin rundt 23 februar og skal inn på Ullevål???
apea28 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Hørt det samme jeg også, at mange som blir avvist, men ser ikke så mange her inne som skal føde der i disse dager heller jeg da. Kanskje jeg også blir alene hehe.. Hadde termin for tre dager siden, men blir vel gående til 11feb før de setter meg i gang om ikke noe skjer før og nå er det relativt rolig og virker ikke som hun har tenkt seg ut med det samme ... Så lei ikke få sove på natta ....
tertilus Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Jeg skal etter planen føde på Ullevål 12. feb. Tror ikke vi skal bekymre oss for å bli avvist. Jeg var på et fødselsforberedende kurs der tidligere denne måneden. Jordmor sa da at omtrent ingen blir avviste etter at det ble åpnet opp for at Ullevål kunne avslå søknader om fødselsplass.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Men om man anker avslaget, så får man i så godt som alle tilfellene godkjent fødeplass! var en lege på ullevål som sa det sjuh... men høres ut som vi kommer inn ja om man tenker på hvor få her inne som sier de skal føde på Ullevål da!
tertilus Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Jeg kjenner ingen som er blitt avviste på Ullevål.. Dessuten skal man jo ringe føden før man drar dit. Da får man eventuelt beskjed om det er fullt eller ikke. Jordmor sa at ingen skal måtte komme på bomtur. Vi krysser fingrene
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2008 Satser på at det går greitt ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå