Gå til innhold

Mor79!!! Angående "FRIINGA" våres.. hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært veeelig lur jeg..

Spurte han i går om vi kanskje skulle forlove oss til sommeren(skal til Latvia, er billig der!).. Og han sa "gjerne det" med et smil om munnen..

Så da bare sa jeg mens jeg så på fingrene hans "lurer på åssen ringstørrelse du egentlig har".. så sa jeg "jeg har 17".. "jeg tror jeg har 20".. "nei tror du har mer enn det sier jeg.. kanskje 23? du kan jo prøve en ring som pappa har, den er ganske stor?".. Han gikk med på det og nå vet jeg at han har ringstørrelse 23.. hehe..

Spurte til og med hva han ville at det skulle stå i forlovelses ringen.. hehe..

Så nå vet jeg det også.. :)

Ja du kan få stjele litt av meg :)

Men hvis du har noen råd til meg så er det bare å komme med de.. hehe

Men har du kommet noe lenger med åssen du skal gjøre det eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten fortelle om dagen før dette over skjedde.. hehe..

Pappa ga meg gifte ringen sin så jeg kunne prøve den på han mens han sov.. Så jeg luska meg ned og prøvde å lirke den på ringefingeren hans.. putselig så drar han den til seg.. men klarer heldigvis å få av ringen.. og sier "ville bare holde deg i hånda jeg".. hehe..

Tenk om jeg ikke hadde fått av ringen! Han hadde jo sett på meg med det rare blikket og lurt på hvofor i helvete jeg hadde pressa en ring på fingern hans..

Tenkte på akkurat det da jeg luska meg inn, så fniste så jeg var redd jeg kom til å vekke han.. hehe..

Rare ting jeg måtte igjennom for å bare få ringstørrelsen hans.. hehe..

Skrevet

Hehehehe:o) Artig historie! Ja, det gjelder å være kreativ når det gjelder!!

Har ikke dagen helt klar enda..Men det med rosene var en kjempeide så den skal jeg bruke. Han skal få de om morgenen. Så må jeg prøve å skaffe barnevakt tenker jeg.....hvis jeg skal ta han med på restaurant:o) Vet ikke helt om jeg tør fri til ham akkurat der, men får se..er heldigvis noen dager igjen til den dagen...huff..er så dårlig på dette!!!! Har også en ide om å ta ham med på hytte på fjellet da han elsker å være der! Tenne masse stearinlys som former et hjerte ute i snøen på kvelden, tenne bål osv og ta ham med ut og fri til ham der.....også må jeg prøve å finne ringstørrelsen:o) Har ei venninne som jobber i gullsmed så kanskje hun kan hjelpe meg med det hihi:o) Får skikkelig sommerfugler i magen av det her jeg!!!!!!

Skrevet

Hehe.. Gruer meg og gleder meg samtidig.. Men du kan jo kanskje legge ringen i snøen inni hjertet..? Jeg har alt skaffet barnevakt så er gla det blir i orden.. Bruker han ikke ringer i det hele tatt så du kan sjekke ringene?

Ja jeg ser heller ikke for meg å gå ned på kne foran han, tror ikke jeg hadde gjort det om vi hadde vært alene heller.. hehe.. Men kanskje bruke det gamle trikset å legge ringen oppi glasset hans..Men da ser han det sikkert ikke, tenk om han svelger den.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...