Gå til innhold

Falsk krypp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere ungene i barnehagen/skolen dagen etter at de har hatt falsk krypp?? Eldstemann (6,5 år) har hatt krypp hoste hver morgen siden lørdag, og nå i kveld har han allerede vært tett 2 ganger, vi har juksa med lillebrors ventolin (helt greit sånn av å til iflg. legen), så det har gått relativt fort over, gutten skal ha utedag i morgen, formen har vært bra hele uken, litt vondt i halsen!!

Ser selvfølgelig ann hvordan formen er i morgen tidlig, men hvis formen er grei, hadde dere sendt han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jg ville ikke gjort det.

Legen gav oss beskjed om å holde han hjemme for å ha han under full oppsikt i tilfelle det satt igang igjen.

Jeg hadde det masse som barn, og det var helt grusomt, fikk ikke puste og var utkjørt etterpå. Jeg trengte å komme meg etterpå. I tillegg skal de ikke være i varme rom etterpå.

Skrevet

Nå koser vi oss hjemme!! Gutten grein fordi han hadde vondt i halsen i dag morges, stemmen er borte!! Formen virker grei (bortsett fra vond hals og ingen stemme), men han vil heller leke en å se tv:-) Har sagt til han at nå slapper vi av litt med en film, så kan han heller få leke om en liten stund, skal kose seg med te nå (helt utrolig men han liker det)!! Ingen feber, heldigvis:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...