:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 har særemnet. det er sånn at vi skal skrive ned dette i løpet av 6 timer på skolen. vi får ha med 1 ark som vi har skrevet stikkord på. og bøkene. så om jeg stjeler en annen sitt særemne på nettet og tar og skriver det gule arket fult av stikkord fra det jeg har stjålet og bruker det som mal på oppgaven. er det juks? (det er ihvertfall fryktelig lettvint)
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Tror de fleste skolene har full oversikt over de særemnene som ligger på nettet. Så om særemnet blir for likt vil det bli påstått juks ja. Har sett det skje før.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Om det virker for lettvint til å være lov, er det nok ofte det. Og uansett om skolen oppdager det, så er det ikke egentlige dine karakterer om du stjeler noen andres oppgave.
___ Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Selvfølgelig er det juks. Hvis du er i tvil kan du jo spørre læreren. Han eller hun har helt sikkert bedre oversikt over hvor grensene går enn oss her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå