Gå til innhold

Tror minstesnupp trenger bhg plass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble skikkelig flau når vi handlet mat i butikken før i dag. Minstesnupp er som et tog som aldri stopper, og hun så seg ut en gutt på omtrent samme alder. Hun går rett bort, prøver og kle av han jakken (?) og holder hardt rundt han. Når jeg prøvde å fjerne henne fikk hun et av sine mindre sjarmerende utbrudd. Stakkars gutt....tror det var en traumatisk opplevelse på Kiwi:( Hun er utrolig direkte med andre barn og jeg lurer på om det er fordi hun alltid er sammen med barn som er eldre enn henne. Hun får jo ganske "hard" behandling her hjemme til tider. Håper og ber om at vi får plass til høsten for det er nok litt mye kjedelig hos dagmamman.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha Sunni, kle av han jakken?

Tuppa var foresten også litt sånn før hun begynte i barnehagen :) vet ikke om jeg fortalte deg hva hun gjorde på 17 mai?

Skulle kysse og kose med en liten gutt, når han ikke ville bli kysset på kinnet bet hun seg fast :-S KJEMPE gøy gitt.

Skrevet

nice:) Synes litt synd på henne, men jeg kan jo ikke bare finne opp en bhg plass på denne tiden av året heller. Hun er veldig fysisk så jeg tror at hun trenger barn i ulik alder for å sosialisere litt hehehe Kanskje jeg kan bruke dette å søke på særskilt grl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...