Luna** Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Leste innlegget om mat på sengekanten og Karin Naphaug. Sa hun noe om hvorfor maten før leggetid ikke burde gies på soverommet? Vi gjør det, og når jeg leste det, tenkte jeg som deg: "lager vi oss arbeid til senere"?? Dette fungerer godt for oss. Snuppa sovner etter ca 15 min, og vi legger henne våken i senga med smokken...
Nr4? 💓 Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 halais! Jeg har bestillt boka hennes, den skal komme hver dag nå, så jeg venter i spening!Skal si hva begrunnelsen er når boka er i hus, per nå så vet jeg ikke! Hadde han her også bare tatt den sutten altså!han er ikke helt ferdig med å bruke meg som sutt enda nei.. Kan ikke se for meg at det skal gjøre noe å amme henne på soverommet så lenge huner våken når dere legger henne.. hmmm.. må finne ut av dette!
Luna** Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svaret! Vi er kjempeglad i smukken, både henne og jeg Venter på oppdatering når du har fått boken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå