Slalotte Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Noen som har noen bra vitser så jeg kan få meg en god latter før jeg går til sengs?? Har en: Hva kaller man en amishmann med hånda oppi rompa på en hest? Mekaniker HAHAHAH Har dere noen da? Slenger inn ett par til hvis det er noen som vil legge ut noen
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Kopierte engang noen fra Bim da siden var bombandert med vitser=) Her er noen av de.... Retten har i dag henlagt saken mot Terje Søviknes etter at de fant ut at FpU står for Frivillig pulte Ungdom Sædcellen Kåre og vennene hans var på tur. Plutselig utbryter Kåre: Vi har blitt lurt for her lukter det dritt! Arve Juritzen stod i dusjen. Da han vasket seg i ræva, begynte lillemann å bevege seg. Arve så ømt på den, klappet den og sa;"Tøysegutten, det er jo bare meg! Eldre ektepar i banken da en raner kom inn og skrek: hit med penga. Den eldre mannen la handa på ranerens skulder og sa: Jeg er sivil betjent! Raneren stakk... Kona ristet på hodet og sa: Jens du er ikke sivil betjent, du er senil dement! kvinnen til mannen: Ta av blusen min, Ta skjørte mitt av, Ta av trusa mi, Ta av BH'en min, og hvis jeg noensinne ser deg i mitt tøy igjen så slår jeg opp! Ei kvinne fra nordnorge gikk inn på en butikk i Oslo;"Æ sku hadd ei flaske sjampo." "Er det til fett hår?" "Næ æ du tuilatt, det er for håre på haue." Kineserne Bu, Chu og Fu flyttet til Amerika, så de ville amerikanisere seg litt. Bu kallte seg for Buck, Chu kallte seg for Chuck. Og Fu flyttet tilbake til Kina.. 3 kamerater dro på strippeklubb. Den en putta 500 i fitta på strippersken, den andre putta inn 1000. Den tredje dro visakortet i sprekken og tok ut 1500... Flyulykke i Sverige: Et toseters fly styrtet i går på en kirkegård i Malmö, det er funnet 100 døde, men antallet forventes å stige, da gravingen fortsetter.. Spørreundersøkelse tatt på gata: folk ble spurt om de syns d er for mange utlendinger i Norge.. 10% sa nei,20% ja og 70% sa:jai ikke forstå den spørsmålen din! To pakistanske leger møter hverandre i sykehuskorridoren. "Hvo jobba du henne?" "Jai jobba på puleklinikken..." "Åååå, jai jobbe på ronken...." Mamma er det stykt og si mus, ja hvordan det? - det ligger en dø fitte på trappa. Det stod 2 kuer på en eng og så på hverandre. -Møøø! Sa den ene -Fillern, sa den andre. Akkurat det jeg skulle til å si!
Slalotte Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Hehe.. har en til jeg En mørkhudet mann, pakistaner og en amrikaner møtte på en Ånd og de fikk 3 ønsker.. altsa et ønske hver.. Først ute var den mørkhude mannen og ønske var at alle mørkhude skulle være lykkelige, mette og flytte tilbake til Afrika.. Og POFF så var alle negrene lykkelige og friske i Afrika.. Andre mann var pakistaneren og ønske var at alle pakistanere skulle leve lykkelig og flytte tilbake til Pakistan.. Og POFF så levde alle pakistanere lykkelig i Pakistan.. Tredje mann var amrikaneren og han sa "så du mener og si til meg at alle pakistanere er i Pakistan og alle negre i Amerika?" "ja" svarer Ånden.. "Da ønsker jeg meg en cola, takk" Den er egentlig på engelsk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå