ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 samboeren glemte å si/sa feil dato for karnevalet og nå er lillemann uten kostyme. vil så gjerne finne på noe. Er det noen steder som åpner i ni tiden slik at jeg kan stikke innom og kjøpe en kostyme???? andre råd????????????????
Stor_smil Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hmm?? Har han en dongeribukse, en rutete skjorte og en vest?? Så kunne han eventuelt vært en cowboy, om du kanskje har en lekepistol eller vannpistol??
Jenny-penny Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 vet ikke hvor du bor, så det er litt vanskelig å si med åpningstider. * lag spøkelse kostyme, kle han ut som fotballspiller-hvis han har drakt, sjørøver, cowboy? Klovn?
Stor_smil Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Eventuelt kle han i helt svarte klær, lage en hale av ett eller annet og sy det i rompa.. male på svart nese og vær-hår, så blir han en katt??
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2008 han er 1 1/2 år, så det må jo være noe som er komfortabelt (kan ikke være spøkelse hehe snubler stakkars)
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Hvis du har et gammelt saueskinn kan du rulle sønnen din inn i dette og tape rundt. På hode kan du feste bomullsdotter. Kjempegøy kostyme som gjør han til festens flotteste sau. Sønnen min hadde denne kostymen i fjor og det var en suksess
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2008 bor i stavanger
HTC Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 På vår datter, da hun var ca 1 1/2 år så valgte vi å ta på hvitt ull undertøy. Laget en dusk vi sydde på strømpebuksen og tegnet værhår med min kajal på kinnene hennes. Hun ble en kjempefin kanin, som hadde på ett meget behagelig kostyme!
Joikaboll@ Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Hvit strømpebukse og hvit genser/body og rosa nese, søt hare. (muligens litt jente) Hva med svart=katt Gule klær med rød t-skjorte over=ole brumm
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Hadde samme situasjon da sønnen var 1,5 år (er 6 nå da) Han ble nisse han, hadde nissse-nattdrakt og nisselue. (gjør vel ikke noe om jula er ferdig for lengst, det viktigste er jo at han "deltar")
Stor_smil Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 ok.. for har en batman drakt liggende (for liten for min 2-åring) og en foreløpig ubrukt supermann drakt.. men det blir litt kort tid å sende når vi bor i Bergen Håper det ordner seg da...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. januar 2008 #14 Skrevet 30. januar 2008 hahh... kansje jeg skal farge det brunt og bruke det til bamsekostymet.. hihi.. det var lurt.
HTC Skrevet 30. januar 2008 #15 Skrevet 30. januar 2008 Vår 1 åring nå (lillesøster), får med seg en sommerhatt med blomster på (egentlig storesøster sin). Det er hennes utkledning. Den lille kaninen jeg refererte til (som nå er 3.5 år og storesøster) har vi kjøpt fullt karnevalutsyr til. Det holder, etter min mening, at din lille på 1 1/2 år tar med seg en hatt eller liknende.
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #17 Skrevet 30. januar 2008 Det var til hu over som foreslo sauen... hehe
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 30. januar 2008 #18 Skrevet 30. januar 2008 Kanin eller hare som noen over her foreslår er kjempeenkelt Hvit pologenser/body og hvit strømpebukse...sy et par ører på en hvit bomullslue og lag en hvit dusk av hvitt garn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå