Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Klør og svir rundt knotten og innsiden av kjønnsleppene, men ikke noe inni sjeden. Kan dette være sopp??? Har ikke hatt sånt før jeg... Sår og rød, men ikke noe spesiellt å se ellers. Ikke utflod eller annet. Ser lisom for meg at sopp skal være noe hvitt, som gjerne minner om ost, men som sagt har jeg aldri vært borti denslags...
juhuuuu Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei! Må si det høres ikke ut som sopp for meg. De gangene jeg har hatt det har det vært ubehag inni skjeden (kløe, av og til svie ved samleie), og har hatt mer utflod enn normalt.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Hmm, vanskelig å si..Men til meg har det klødd rundt skjedeåpningen og litt opp mot urinåpningen. Lenge siden jeg hadde det, så husker ikke så godt. Klødde vel litt inn i åpningen også ja. Ble bare litt hoven, kan ikke komme på at jeg så noe hvitt nei. Klødde også svei det når jeg hadde klødd meg. Hvis du ikke vet hva det er, vil det vel være best å sjekke det til legen. Ellers kunne du jo bare behandlet det med Canesten eller hva nå mer det finnes mot underlivssopp..Jeg brukte det hvertfall. Krem og stikkpille! Håper det ordner seg!
♡ Jersey ♡ Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Kan være begynnelsen på sopp, slik jeg har erfaring med det iallefall... det sprer seg liksom oppover etterhvert, om du ikke behandler det. Smør med cannesten, så går det over... Kommer det opp i skjeden, må du ta stikkpille og det er mye mer pes og ubehagelig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå