Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Har tenkt å søke 50 % plass og lurer da på vi får i kontantstøtte. På NAV sine sider står det kun oppført utbetalingsatser i forhold til antall timer pr. uke og det sier meg som fersking i dette rent lite.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Her er det 3 dager den ene uka,og to den neste. Hvis du har 50% bhg-plass,så får du 40% kontantstøtte. Vi har 60% bhg,og får utbet. 661.- i kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Dette varierer med barnehagens åpningstider. Jo lengre åpningstid barnehagen har jo flere timer blir d. Vår sånn har 40% plass noe som er 20 timer i uken da barnehagen er åpen 10 timer om dagen. Har ingenting å si at han ikke er der så lenge. Tror noen barnehager kan operere med avtalt oppholdstid og da er det oppholdstiden som gjelder. Mener dette må avtales med barnehagen da i så fall.
pandabjørn Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 jeg hadde 60% frem til des, og jeg fikk da 1321,- utbet i mnd hvorfor får du bare utbet 661,- da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå