Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2008 Hva? Jeg? ..................eh................ja nesten..................:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 ja. så godt som i alle fall.... burde jeg ikke det?
Gjest Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Blir desverre ikke til det nei..er litt til og fra...men koser meg virkelig når jeg setter rompa ned og leser, så mange koselige mennesker her. Du da ?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 Nei har nok med å skrive jeg... Nei da, leser det meste, men svarer ikke på alt da... Bare det jeg tror jeg har greie på ))
Karomamma Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Går glipp av noen hvis jeg har hatt noen dagers pause. Men de dagene jeg er her, leser jeg alt. Inkludert alt på Kranglesiden.... Og til og med de som har andres nick i overskriften. Puh, det var en lettelse å endelig få tilstå....
frøydis m/ 4 Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 Jeg leser de fleste, men klarer ikke å ta igjen når jeg har vært borte noen dager... De med nick i overskriften ser jo ekstra spennende ut :-)))
peonererfine Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Nei...rekker ikke det, men kikker inn her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå