Gå til innhold

IsoFix vs easybase vs easyfix?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe et Maxi Cosi sete til vesla.

De har flere baser som passer til setene og da lurer jeg jo på hvilken jeg bør velge.

Isofix (som da er det samme som EasyFix) må jeg vel ha spesielle fester til i bilen?

Noen som forøvrig vet om disse finnes i Toyota Landcruiser eller hvordan jeg finner det ut?

Noen som har den andre basen og kan uttale seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere isofix i bilen hadde jeg garantert valgt det. Du må kjenne i sprekken mellom setet og seteryggen, evt vippe opp sete og se om det er noen slags kroker der til å klipse fast barnesetet i

Skrevet

Oki, da skal jeg gjøre det når vi henter den nye kjerra i morgen:)

Bør forresten bilselgermannen vite slikt? (sånn siden vi kjøpte bilen som varebil og setene av ham, hos merkeforhandler?!)

Skrevet

Du kan bruke Easyfix basen med belter og.. Så MÅ ikke være isofix fester i bilen, men er det i de fleste nye biler.. Men er jo kjekt hvis en engang skal kjøre en annen bil uten isofix og:) Vi har easyfix, men ikke isofix, funker flott!

Skrevet

er toyota bilen din ganske ny så har du sikkert isofix.. det pleier å være sånne små "lapper" bak på sete der det står isofix.. jeg hadde helt klart valgt isofix.. da vet man at det sitter dønn og ikke kan feilmonteres =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...