Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Trenger en vogn med sovestilling til frøkna på snart 2. Hun er lang og vi skal reise til Hellas i juni og vil ha med en vogn som er god å sove i på stranden og kveldene... Har hørt at Simo 123, Simo 100 og Emmaljunga scooter er gode. Men hvor lange er de egentlig? Noen som har og kan være snille og måle for meg???
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 har du sjekka sidene til Emaljunga og Simo, det skal stå der mener jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2008 Har klart å finne ut at Emmaljunga er 90 cm lang, men ikke Simotrillene........håper noen har de/den!!!
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 Vi kjøpte Simo si sportstrille til vår eldste fordi han var så lang. Eg husker ikkje hvilken modell det var, men den var 100 cm. Vi har vært superfornøyd!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 Hei du "vognfreak"..... Ny nå igjen??? Har ingen av de så kan ikke hjelpe, men lurer veldig ¨på å kjøpe ny til vi drar til Hellas. Den Knerten har har han jo arvet av Storebror..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2008 Takk for svar! Da spørs det om ikke det blir Simo:-)
LegallyBlond Skrevet 31. januar 2008 #8 Skrevet 31. januar 2008 Dette har vært diskutert på barnevogndebatten. Der var det to personer som helt uavhengig av hverandre målte liggestillingen til emmaljunga scooter til å være 100 cm, tror simo sin er 104 eller noe (men er ikke helt sikker). Liker emmaljunga sine bedre jeg da, finere fager, penere og se på og litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå