Gå til innhold

Når kjente dere barnet i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei og kjenner barnet nesten hver eneste dag. Dette er første gangen jeg er gravid, kjente den første gang i uke 15. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjente i uke 16 + 1...da så/og kjente jeg dult på magen

Skrevet

kjente det vel i uke 15 (er førstegangs fødende), verdens herligeste følelse:)

Skrevet

tror jeg kjenner det nå:) Er førstegangs og 17+4

Skrevet

kjente det første gang i uke 13!! Er andregangs

Skrevet

Blir litt bekymret når jeg leser dette... Jeg er 18+1 i dag, og kan ikke si at jeg har kjent noe...:(

Skal heldigvis på ul i dag, så da får jeg jo vite om alt står bra til!

Skrevet

Har kjent spark siden uke 18. Nå sparker det så kraftig at det ofte er ubehagelig og vondt nesten. Men koselig uansett da:)

Skrevet

Uke 13 denne gangen(2.gangs)

Andre kunne kjenne sparkene fra utsiden i uke 16

Skrevet

uke 17.... idag er jeg 19+2 og har kjent det hver dag, flere ganger om dagen, siden første sparket i uke 17 :)

men hun sparker mot blæra så er bare jeg som kjenner det enda da....

Skrevet

Kjente vel det var noe inni der i uke 15, og har en gang kjent noe utenpå, tror det var litt flaks på hvordan jeg lå og babyen lå. Men jeg kjenner som oftes liv hver dag, men det er ikke så veldig kraftig enda. Nå er jeg 19+1

Skrevet

Hei, ser at mange kjenner det tidlig. Er kanskje ikke så vanlig for førstegangs å kjenne det allerede i uke 15-16. Men de er jo heldige da :-) Kommer også litt annpå hvordan knøttet og morkaken ligger. Med min første kjente jeg ikke spark før i uke 20-21. Å andre gangen kjente jeg allerede i uke 14, men ikke hver dag da. Så tror nok ikke du skal uroe deg, selv om du ikke har kjent spark ennå. En nok helt vanlig :-)

Skrevet

I forrige svangerskap hadde jeg morkaken foran altså mot magen, og da kjente jeg ikke noe før uke 20. Det var visst vanlig.

Nå er jeg i uke 13 og venter i spenning :)

Skrevet

Hei! Jeg er i uke 13, og gleder meg kjempemasse til den dagen jeg kan kjenne spark fra den lille;-) Men, når man kjenner det, er man da 100 % sikker på at det er den lille? Og ikke luft eller no sånt...?

Skrevet

Foerste gang uke 13-14 en gang mener jeg. Kjenner litt nesten hver kveld, mend et er jo ikke saa intenst da. Annengangs og alltid vaert "fintfoelende" paa kroppen, kjenner naar jeg har EL og saann.

Det er vel uke 20 som er mest normalt aa kjenne liv.

Skrevet

Kjenner spark hver dag stort sett, morgen og kveld, og er 18 fullgåtte uker i morgen. Dette er nr.2.

Skrevet

Jeg er også 17 uker. Kjent det fra uke 15 ca. Kjenner det stort sett hver dag. Morkaka mi ligger forran, så dem skikkelige sparka kjenner jeg nok ikke før om mange uker.

Skrevet

Begynte å kjenne noe for 1 uke siden, var da i uke 19. Kjennes ut som noen små dult, akkurat som bobler som sprekker der inne. Deilig :-) Dette er min 1....

Skrevet

Jeg er i uke 25 og har enda ikke kjent noe. Er førstegangs, og morkaka ligger ikke foran. Hørte hjertelyd hos jordmor igår da, så vet at han lever der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...