Gå til innhold

Stasjonsvogn, hund og barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en avensis, og et 50cm bredt hundebur. Er det i det hele tatt mulig å finne en barnevogn som går inn ved siden av hundeburet? Sånn uten å demontere vogna helt eller legge den på høykant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

vi og har avensis. 2004 modell stasjonsvogn.

vi måtte prøve oss frem litt da hundeburet dekker nesten halve bagasjen.

valget falt på quinny freestyle da den er lett å slå sammen, tar relativt liten plass og kan kombineres med både bag og bilstol. tar vi av det ene hjulet så får den fint plass med bagen oppå, og liggende flatt ved siden av hundeburet.

mange av vognene målte vi til at ble for lange slik at vi måtte legge den på tvers. Quinny fikk vi rett inn i dybden og passer oss perfekt. :)

Skrevet

fornøyd med vogna ellers da?

Skrevet

hehe, står foreløpig bare på gjesterommet. begynner forhåpentligvis å bruke den om 8 uker :)

Men en venninne av meg har den og er storfornøyd, samme med broren til en annen venninne.

lett å manøvrere og er stabil, god plass i sportsdelen, men desverre litt liten plass i bagen.

Nå får jeg vårbarn og behøver ikke så stor plass i bagen. pluss med sportsdelen er at den kan leges helt ned og brukes begge veier. :)

Skrevet

http://www.barnevognguiden.no/trends-for-kids-tfk-/tfk-joggster-twist-2.html

Den ser kanskje stor ut på bilde, men blir kjempeliten sammenlagt. ......

ER også den vogna som har størst hardbag og sportsdel når barnet blir eldre.. som sportsvogn kan den brukes til ett barn på 110 cm med odenwalder pose uten problem....

Skal du jogge med vogna anbefaler jeg at du tar:

TFK Joggster III med fast hjul og så kan du eventuelt kjøpe et ekstra hjul som går rundt...

Kan enten legges flatt eller stå på siden i bagasjerommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...