Gjest Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 hva skal hun være tro? de har dyrene i afrika som tema i bhg, så jeg tenkte det kunne være moro at hun var et dyr da... tenkte på apekatt foreksempel eller elefant eller liknende..( hun er så rosa til hverdags så prinsesse skal hun ikke være nemlig;) ). men hvordan lager jeg det da? finner ikke liten nok kostyme i butikken- bruker 74. også er jo litt av sjarmen at det er litt hjemmesydd da? (eller.. hihi, nei kan godt kjøpe også jeg.). kan hverfall å sy, men har ikke så mye tid, men jo enklere jo bedre. denkte noe jeg kan ha ensfarget body /genser og strømpebukse til eller noe sånt.... det som er litt stress er at det er på FREDAG. altså, det må være noe jeg kan fikse i morgen- utrolig dårlig planlagt fra min side, men har hatt så enormt mye å gjøre på jobben denne uken....
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja, ensfarget body /genser og strømpebukse og sy på hale (tau ) og lag ører av feks filt Kul apekatt!:=)
sol2002 Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 hvit polo og strømpebukse som du maler svarte stripper på - zebra, eller gul/brunt og en slags pelskant rundt hode - løve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå