Malin G. Spann Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Jeg har bestilt time der i uke 25. Men jeg lurer på: er det got service der? Synest du at du fikk igjen for pengene du betalte? Var de blide og hyggelige?
tullemor82 Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Hei jeg var der når jeg var 27 uker på vei. fikk en snill dame som fortalte og svarte på det jeg lurte på tulla vår gjemte seg langt ned i bekkenet og med hendene foran fjeset, så vi var på inne der på ul 3 ganger. betalte bare for første pga vi fikk så lite bilder å sånn.. prøvde alt fra å drikke noe med sukker, gå, sjokolade osv men ingenting hjalp! var veldig koselig å se tulla i 3d og få med bilder hjem:) ble noe annet enn å se i bare svart hvit!!
gullet84 Skrevet 30. januar 2008 #3 Skrevet 30. januar 2008 vi reiste dit helt ifra ålesund, de var kjempe hygglige og fikk kjempe gode bilder:) fantastisk opplevelse gled dere:)
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Vi var der i uke 28 og fikk fantastiske 3D bilder av nurket vårt. Hun lå med ene hånden bak hodet og den andre puttet hun i munnen. Vi fikk med oss en cd hjem med 5 små filmsnutter av nurket i magen samt mange flotte bilder. Kjempe koselig å vise frem til alle i familien. Lykke til og håper du får like flotte bilder! ;o)
charlotteb_ Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 ville bare skryte litt av de eg og. var der inne i nesten en time og virket som sykepleieren(??ikkje sikker på hva hun var) hadde det like koselig som oss. fortalte og forklarte alt og gav seg ikkje før hun hadde fått de fineste bildene, det ene legger han hodet oppå armen og ser rett på oss med ett lite smil, såååå søt:) anbefaler det på det sterkeste!!verdt pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå