Gulljenta mi:) Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Hvor mye koster dette og hvor er det greiest å få tak i dette? Bør man ha dette?
*Super*Mamman* Skrevet 30. januar 2008 #2 Skrevet 30. januar 2008 Har det ikke, og kommer ikke til å kjøpe det heller.. Er visst ikke noe sikkrere i frohold til bebien enn vanlige seler...Men gjør det bare mer komfortabelt til mor...
Gulljenta mi:) Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2008 Ja, du har helt rett. Jeg var inne på hjemmesiden på trygg trafikk og det er ikke noe sikrere, men mer komfortabelt. Da er den saken grei. Jeg har nok av andre ting å bruke penger på Takk for svar, bruden-07.
Julimams Skrevet 30. januar 2008 #4 Skrevet 30. januar 2008 Hvis du skal ha det så er det tilsalgs overalt stort sett. Bilrekvisita, spesialforretninger for barneutstyr og på de fleste "mor/baby-nettbutikker". (Tror jeg til og med har sett det til salgs på en bensinstasjon!)
Julimams Skrevet 30. januar 2008 #5 Skrevet 30. januar 2008 idiot meg, så ikke at HI hadde ombestemt seg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå