Gå til innhold

Bestemt oss for å prøve ^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen =)

Samboeren min og jeg har bestemt oss for å begynne å prøve nå ;)

Lurte på om det er noen her som har noen tips, er ikke helt inn i disse forkortningene å sånn =/ hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn dato for eggløsning (EL), og ha sex 1 - 2 dagar før. Sædcellene brukar ca. 12 timar på å svømme til egget, men kan leve opptil 5 døgn.

Skrevet

hei..

Jeg er også i start fasen. har ikke kommet helt inn i dette enda, samboeren er med noen ganger og andre dager treker han seg om at han vil bli far. hva skal jeg gjøre? vil jo ikke bare bli gravid uten å ha han med meg på dette, deter jo rett og slett slemt gjort ovenfor han.

noen som har tips til åssen en skal bli gravid fortere eter en har sluttet på pp....

en som lurer

Skrevet

Dere burde jo bli 100% enige før dere begynner å prøve.

Samboeren min var også litt fram og tilbake en periode, og da sa jeg at jeg ville vente til han ble klar.

Etter det har han hatt litt tid til å tenke, uten at jeg har "mast" like mye på han hehe ^^

Å nå er han 100% klar for dette ;)

Hvordan finner jeg ut når jeg har El???

Har liksom hatt så ustabil syklus, men den har begynt å komme riktig nå ;)

Skrevet

ja da regner med at han egentlig er klar men han tør ikke si det,. sist gang var det han som tok opp dette. men men.. prøver å ikke mase men er ikke lett.

er vel snart den eneste i vennegjengen som ikke er gravid eller har barn.

har mått tatt abort 1 gang før da eksen min var litt gal med meg da han fikk greie på at jeg var gravid og tvang meg til det.

glad jeg ikke er sammens med han nå..

når sluttet du på p.piller?

lurer litt på el selv jeg..

Skrevet

ok =)

Jeg har ikke gått på p-piller mens vi har vært sammen, så håper jo litt på at det vil hjelpe ;)

Men vi har brukt annet tidligere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...