Morgonfuglen Skrevet 30. januar 2008 #1 Skrevet 30. januar 2008 Eg er sambuar med ein bonde, og vi har to små barn saman. Før ungane kom, jobba eg saman med han på garden (4 timar fjøsstell kvar dag + flytte dyr på beite, hjelp til traktorkjøring og anna gardsarbeid). På grunn av ungane har eg no ikkje tid til å hjelpe han med gardsarbeid, men stiller opp når han skal ha dyrlege, hjelp til kalving, og å mate nyfødde kalvar, etc. Eg har aldri bedt om løn for dette. Sambuaren min driv sitt eige firma. Han jobbar til saman 14 timar pr. dag, og har då inntekt både frå garden og firmaet. Eg har dei siste to åra vore i permisjon pga. ungane, og er no utan fast inntekt (har uløna permisjon pga. dei). Spørsmålet mitt er; bør eg gifte meg med han? Eg er litt i tvil, fordi eg er redd for å måtte overta hans lån på garden dersom han fell i frå. Ein av grunnane for å gifte meg, er eit lite håp om at eg kan bli betre stillt økonomisk. (Han har fire gonger så høg inntekt som meg). Nokon som kan komme med råd?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #2 Skrevet 31. januar 2008 Er bare DU som kan svare på det desverre. Gjør det du føler for føles rett. Lykke til
Vannmann35 Skrevet 31. januar 2008 #3 Skrevet 31. januar 2008 Det er i alle fall flere fordeler med å være gift enn samboer - stort sett. Sjekk denne artikkelen: http://forbruker.no/pengenedine/dinerettigheter/article1700137.ece
lilla jag Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 signerer det anonym sa.men vil bare legge til at når enn gifter seg,er det vel mest vanlig å gifte seg av kjærlighet til den du gifter deg med,og ikke av økonomiske grunner.hvis du er i tvil om du vil gifte deg,så hadde jeg kanskje ikke gjort det.ikke akkurat nå iallefall.ta deg tid til å finne ut av ting,så skal du se at det ordner seg. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå